تاریخ انتشار: 1396/03/26 14:00
کد خبر: 203233

پورعلی‌گنجی: از آلمان و چند کشور دیگر پیشنهاد دارم

مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از باشگاه‌های آلمان و چند کشور دیگر پیشنهاداتی دارد که به زودی در ارتباط با آن تصمیم گیری خواهد کرد.
پورعلی‌گنجی: از آلمان و چند کشور دیگر پیشنهاد دارم

به گزارش فرتاک ورزشی، مرتضی پورعلی‌گنجی در مورد دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان که با نتیجه دو بر صفر به صود ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به اتمام رسید و منجر به صعود و سرگروهی قطعی تیم ملی شد،‌ اظهار کرد: خداراشکر می‌کنم که هر سه امتیاز بازی مقابل ازبکستان را کسب کردیم و بدون گل خورده صعود خود را به جام جهانی و به عنوان سرگروه قطعی کردیم، کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مورد این موفقیت نقش داشتند و هر کسی به نوبه خود در این پیروزی و صعود سهیم است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که پس از صعود تیم ملی به جام جهانی بازی‌های تدارکاتی لازم در نظر گرفته شود تا با آمادگی هرچه بیشتر راهی روسیه شویم.

مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کی‌روش در هر بازی انگیزه خاصی را به بازیکنان تیم تزریق می‌مند، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران جا انداخته این است که هر یک از بازیکنان چه برای تیم ملی به میدان بروند و چه روی نیمکت تیم بنشینند دلشان با تیم باشد و برای موفقیت تیم تلاش کنند. هر کسی در زمین به میدان برود برای کسب پیروزی می‌جنگد و هرکسی هم که روی نیمکت باشد آماده است تا در زمان لازم برای تیم ملی به میدان برود و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

پورعلی‌گنجی افزود:عملکرد کی‌روش مبتنی بر این است که به عنوان سرمربی تیم ملی به هر نحوی به بازیکنان جوان‌تر و با تجربه انگیزه ‌دهد تا بتوانند برای کشورشان چه درون زمین و چه بیرون زمین بجنگند.

وی همچنین در خصوص وضعیت قراردادش با تیم باشگاهی السد در سال منتهی به جام جهانی 2018 روسیه، اعلام کرد: من با تیم السد قطر در حال حاضر قرارداد دارم و شش ماه از مدت قراردادم باقی مانده است و آن‌ها قصد دارند قرارداد خود را به مدت یک و نیم سال دیگر تمدید کنند. من تا زمان بازی با ازبکستان منتظر بودم چرا که قرار بود برخی از آلمان و چند کشور دیگر بازی‌های من را ببینند و اگر قسمت باشد به فوتبال اروپا می‌روم در غیر این صورت هرجایی که بتوانم بازی کنم قرارداد خواهم بست چرا که در سال منتهی به جای جهانی هستیم و باید بتوانم در جام جهانی نیز خود را بیشتر نشان بدهم تا بتوانم به تیم‌های بهتری بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7b8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج مرکز خط دفاع ایران در بازی با سوریه