تاریخ انتشار: 1396/03/27 11:17
کد خبر: 203051

استقلال با این 5 بازیکن مدعی می شود

استقلال برای حضور قدرتمندانه در فصل قبل چند بازیکن بزرگ را در فهرست خود قرارداده است که احتمال جذب آنها بسیار بالا است.
استقلال با این 5 بازیکن مدعی می شود

جدایی کاوه رضایی از استقلال هواداران این تیم را نگران کرد اما به نظر می رسد که خبرهای خوبی در راه است و استقلال به زودی تیمی در قامت یک مدعی بزرگ قهرمانی خواهد شد.

استقلال در فصل جابجایی تابستانی با مهدی قائدی، سجاد شهباززاده و حسن بیت سعید قرارداد امضا کرده است  اما هنوز کار این تیم به پایان نرسیده است و چند بازیکن بزرگ دیگر در فهرست علیرضا منصوریان جای دارند که باید منتظر حضور آنها در تیم بزرگ پایتخت باشیم.

 پژمان منتظری و داریوش شجاعیان در آستانه پیوستن به استقلال هستند. این دو بازیکن تا حدود بسیار زیادی با آبی پوشان به توافق رسیده اند و باید منتظر عکس انداختن آنها با پیراهن استقلال باشیم.

امیر ارسلان مطهری قرار است که جایگزین کاوه رضایی در خط حمله استقلال شود و با وجود آنکه چند پیشنهاد خوب دارد اما هنوز پاسخ مثبتی نداده و به نظر می رسد که منتظر تماس سرمربی سابق خود است تا تیم آینده اش را انتخاب کرده

 ماشاریپوف و احسان حاج صفی دو بازیکن دیگری هستند که مدتها است مورد توجه منصوریان قرار گرفته اند اما باید دید که آیا سرمربی استقلال می تواند آنها را جذب کند یا نه.

باشگاه سپاهان مخالفت شدید خود با جدایی حاج صفی را اعلام کرده است و تنها علاقه خود این بازیکن به جدایی می تواند زمینه ساز حضورش در استقلال باشد اما شاید تنها مانع در پیوستن بازیکن ازبکستانی به استقلال رقم بالای قرارداد او باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vdxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک هفته شلوغ و پر سروصدای نقل و انتقالاتی در انتظار استقلال تهران