تاریخ انتشار: 1395/05/21 14:58
کد خبر: 268432

باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایت قبلی خود از رضاییان خواهد بود

باشگاه پرسپولیس شکایت خود از رامین رضاییان را تا آخرین مرحله ادامه می‌دهد.
باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایت قبلی خود از رضاییان خواهد بود

باشگاه پرسپولیس همچنان اعتقاد دارد رامین رضاییان تحت قراداد این باشگاه است و این بازیکن باید به این قرارداد خود پایبند باشد.

رضاییان بعد از اینکه برگه فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را از سازمان لیگ دریافت کرد و راهی ترکیه شد، مسئولان این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کردند تا اینکه رضاییان در ترکیه دوام نیاورد و راهی تهران شد. این بازیکن در بازگشت به ایران مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و حتی قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کرد تا در صورت تائید برانکو این قرارداد در هیئت فوتبال ثبت شود.

مخالفت برانکو با بازگشت رامین رضائیان به تیمش باعث شد این بازیکن از عقد قراداد با باشگاه پرسپولیس پشیمان شود و از علی‌اکبر طاهری خواست  قرارداد امضا شده  را پاره کند و سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز این کار را انجام داد. اگر چه در این قضیه بحث‌هایی هم بین طرفین صورت گرفت اما در نهایت رضاییان با پافشاری به خواسته خود رسید و حالا قصد دارد به زودی تیم آینده خود را انتخاب کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با اتفاقات رخ داده همچنان پیگیر شکایت قبلی خود از رضاییان خواهند بود. پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این خبر را تائید کرده و افزود: پرونده شکایت ما از رضاییان در کمیته انضباطی در جریان است و به طور جدی پیگیر آن خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezdy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاشانی: امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود