تاریخ انتشار: 1395/05/21 19:30
خط میانی فشرده سپاهان؛
کد خبر: 268361

محمدی در سپاهان نیمکت نشین شد

سرمربی سپاهان با ورود احسان‌ حاج‌صفی به تیم سپاهان و با توجه به پست مشابه این بازیکن با مهرداد محمدی، این بازیکن را از ترکیب یازده نفره تیمش مقابل صنعت نفت آبادان خارج کرد.
محمدی در سپاهان نیمکت نشین شد

تیم سپاهان در هفته چهارم رقابت‌ها در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. عبدا.. ویسی سرمربی سپاهان در این دیدار برای اولین بار مهرداد محمدی را از ترکیب یازده نفر اصلی خود خارج کرد. ورود احسان‌ حاج‌صفی به ترکیب تیم سپاهان اولین دلیل خروج محمدی جوان از ترکیب سپاهان به حساب می‌آید، اما مهرداد محمدی هم در سه بازی گذشته علیرغم اینکه در دو بازی اول به عنوان مهاجم نوک بازی کرد، نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد و در بازی اول این تیم مقابل پدیده یک پنالتی را هم در مقابل شهاب گردان از دست داد تا تیمش بازنده از زمین خارج شود.

عملکرد نه چندان خوب مهرداد محمدی و حضور تاثیرگذار طالب ریکانی در دیدار مقابل استقلال خوزستان سرمربی سپاهان را متقاعد به بیرون گذاشتن محمدی و بازی دادن به طالب ریکانی در هفته چهارم رقابت‌ها کرد. البته با توجه به سیستم مورد استفاده ویسی که بیشتر با ترکیب 1-3-2-4 شاگردانش را به میدان می‌فرستاد، اگر محمدی را به ترکیب اضافه می‌کرد باید از این بازیکن در پست غیرتخصصی و در سمت راست میدان استفاده می‌کرد.

در نهایت این مربی تشخیص داد تا از طالب ریکانی در این پست استفاده کند و باید ببینیم مهرداد محمدی که به از او به عنوان یکی از خرید‌های خوب سپاهان در لیگ شانزدهم نام برده می‌شد، می تواند در بازی‌های آینده جایگاه خود را در این تیم بدست بیاورد یا بازیکنان دیگر این فرصت را از او خواهند گرفت.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdjwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان- نفت تهران/زخم خورده های سپاهانی!