تاریخ انتشار: 1396/04/07 19:55
کد خبر: 200128

در حضور ژنرال دومین تساوی طلایی پوشان در دیدارهای تدارکاتی

عصر امروز تیم سپاهان در دیداری تدارکاتی برابر شاگردان مهدی پاشازاده قرار گرفت و در پایان به تساوی دست یافت.
 در حضور ژنرال دومین تساوی طلایی پوشان در دیدارهای تدارکاتی

عصر امروز از ساعت ۱۸ تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه باغ فردوس میزبان نساجی مازندران بود. در این دیدار که با استقبال نزدیک به ۲ هزار تماشاگر سپاهان همراه بود طلایی پوشان با ترکیب اولیه لی اولیویرا، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، حسن جعفری، حسین پاپی، مهرداد محمدی، جلال علیمحمدی، حامد بحیرایی، شاهین ثاقبی، رسول نویدکیا و ساسان انصاری به میدان رفتند.

دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. نیمه دوم نیز با تغییرات پیاپی در ترکیب هر دو تیم دنبال شد و به اکثر بازیکنان بازی رسید اما در نهایت گلی به ثمر نرسید تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نساجی مازندران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در کردان برابر پیکان قرار گرفته بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز از زمین مسابقه خارج شد؛ سپاهانی ها نیز اولین دیدار تدارکاتی خود را مقابل امیدهای باشگاه انجام دادند که در پایان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

امیر قلعه نویی که به تازگی هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفته از نزدیک شاهد این دیدار بود تا شرایط تیم کرانچار را زیر نظر بگیرد و مروری هم بر خاطرات قدیمی خود با طلایی پوشان داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vm8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیازِ کرانچار به مدافع میانی و هافبک بازیساز/سپاهان هنوز کامل نیست!