تاریخ انتشار: 1396/04/10 19:23
کد خبر: 199353

ریسک اسطوره پرسپولیس با بازیکنان تمام شده

امین منوچهری، مهدی دغاغله،پیام صادقیان و حمیدرضا علی عسکری و امیرحسین فشنگچی5خرید جدید این باشگاه برای فصل بعد هستند. قبل از این5نفر، محمدحسین مهرآزما هم به نفت پیوسته بودند.
ریسک اسطوره پرسپولیس با بازیکنان تمام شده

از بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و حتی رامین رضائیان هم به عنوان گزینه‌های جدی برای پیوستن به نفت نام برده می‌‎شود. ضمن اینکه گفته می‌شود قرارداد دروازه‌بان این تیم یعنی میلاد فراهانی هم تمدید خواهد شد. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تقریبا بیشتر بازیکنان مطرح تیم فصل آینده خود را انتخاب کرده‌اند، علی کریمی مجبور است از میان بازیکنان باقی مانده، نفرات موردنظرش را انتخاب کند.  

به این ترتیب فعلا فهرست بازیکنان نفت که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد است، برای فصل آینده شامل این بازیکنان است: حمید خدابنده‌لو، عیسی آل‌کثیر، نادر صفرزایی، مجتبی حقدوست، فرید محمدی زاده، میلاد سوری، حسین جعفری، آرش شهامتی، محمدحسین مهرآزما، امین منوچهری، مهدی دغاغله و حمیدرضا علی‌عسکری و امیر حسین فشنگچی.

مشخص است که این تیم برای حضور موفق در آسیا نیاز به بازیکنان بیشتر و بهتری دارد و البته کریمی می‌تواند با خرید چند بازیکن آزاد و خارجی خوب تیم قدرتمندتری را روانه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کند.

photo_2017-07-01_19-49-47

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ao8xl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عبدی: موفقیت در آسیا ابزار می‌خواهد