تاریخ انتشار: 1396/04/12 11:33
کد خبر: 198976

منصوریان خوشبخت ترین مربی لیگ؛ استقلال پر مهره ترین تیم!

علیرضا منصوریان را باید یکی از خوشبخت‌ترین مربیان حال‌حاضر لیگ برتر دانست. استقلالی‌ها که فصل قبل از حضور در نقل‌و‌انتقالات زمستانی محروم شده بودند، این روزها با توپ پر به بازار هجوم آورده‌اند و بازیکنان زیادی را برای تقویت تیم منصوریان به خدمت گرفته‌اند.
منصوریان خوشبخت ترین مربی لیگ؛ استقلال پر مهره ترین تیم!

هرچند سرمربی آبی‌ها تا به امروز کاوه رضایی و رابسون را از دست داده اما در مقابل، خریدهایی داشته که هواداران استقلال را نسبت به آینده حسابی امیدوار کرده است. جذب مجتبی جباری و پژمان منتظری باتجربه، داریوش شجاعیان، سجاد شهباززاده و حسن بیت‌سعید به عنوان ستاره‌های لیگ برتر و آرمین سهرابیان و مهدی قائدی جوان، باعث شده تا خیلی‌ها استقلال را موفق‌ترین تیم نقل‌و‌انتقالات بدانند. جدا از این، مدیران استقلال قرارداد ستاره‌هایی مثل امید ابراهیمی، امید نورافکن، روزبه چشمی، مجید حسینی، وریا غفوری، جابر انصاری، لئاندرو پادووانی و یعقوب کریمی را هم تمدید کرده‌اند تا منصوریان برای هر پست، حداقل دو بازیکن کلیدی داشته باشد.

البته آبی‌ها این روزها دنبال جذب رامین رضاییان هم هستند تا فهرست تیم منصوریان پرستاره‌تر شود. این در حالی است که استقلال بدون رضاییان هم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ هفدهم به حساب می‌آید و روی کاغذ می‌تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vd8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت دهه شصتی ها؛ ترکیب پیر استقلال