تاریخ انتشار: 1396/04/14 10:01
کد خبر: 198468

پدیده جدید پرسپولیسی ها در راه است؛ برانکو دوباره استعداد کشف می کند!

در همان بازی نخست خود با پیراهن پرسپولیس درخشید و موفق به گلزنی شد. او این توانایی را دارد که به پدیده جدید سرخ پوشان تبدیل شود.
پدیده جدید پرسپولیسی ها در راه است؛ برانکو دوباره استعداد کشف می کند!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس به خوبی نشان داده که استعداد خاصی در کار کردن با بازیکنان جوان و با استعداد را دارد و می تواند در هر فصل حداقل یک پدیده را به فوتبال ایران معرفی کند.

طارمی در دوران برانکو به اوج فوتبال خود رسید و دو بار به عنوان آقای گل لیگ انتخاب شد و این شانس را دارد تا با ماندن در پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را به دست آورد و راهی یک تیم بزرگ اروپایی شود و این بدون شک به خاطر اعتماد زیادی است که برانکو به او کرد و البته سبک بازی هجومی است که سرخ پوشان به نمایش می گذارند.

محمد انصاری قبل از پیوستن به پرسپولیس اسمی ناشناخته بود اما با برانکو به تیم ملی فوتبال ایران رسید و حتی پیشنهاد خارجی هم داشت.

فصل قبل هم نوبت به چهره شدن صادق محرمی رسید که توانست با عملکرد خوب خود خیال هواداران پرسپولیس را از کنار گذاشتن رامین رضاییان راحت کند و نوید یک مهدوی کیای جدید را به فوتبال ایران و پرسپولیس دهد.

پرسپولیس با برانکو قالب لازم خود را پیدا کرده است و هر بازیکنی می تواند در این قالب خود را بیابد و بدرخشد. به نظر می رسد که باید در فصل جدید هم منتظر رو کردن یک پدیده توسط برانکو باشیم و شاید این پدیده و استعداد جدید سعید حسین پور هافبک تیم ملی جوانان باشد.

حسین پور در دیدار دوستانه پرسپولیس برابر امیدها فرصت حضور پیدا کرد و توانست بسیار امیدوار کننده ظاهر شود. او یکی از گل های سرخ پوشان را به ثمر رساند تا ثابت کند که از آینده درخشانی برخوردار است و اگر فرصت بازی به او داده شود می تواند پدیده جدید سرخ پوشان لقب گیرد.

حسین پور بعد از درخشش در تیم ملی نوجوانان بود که مورد توجه مجید جلالی قرار گرفت و با پیکان قرارداد سه ساله امضا کرد. او الان در پرسپولیس حضور دارد و سهمیه زیر 21 سال سرخ پوشان است و می تواند در تیم برانکو به چهره بزرگی تبدیل شود البته او کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس پر مهره برانکو دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9xa5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


7 بازیکن تستی در تمرینات پرسپولیس؛ برانکو به دنبال کشف پدیده ها