تاریخ انتشار: 1395/05/23 22:07
رازگشایی از بیانیه نفت تهران؛
کد خبر: 267897

انتقال تیم دایی ملغی می‌شود؟

مدیران شرکت بهنام پیشرو کیش از مسؤولان وزارت نفت تقاضا دارند طی 72 ساعت آینده وضعیت مبهم این باشگاه را تعیین تکلیف کنند.
انتقال تیم دایی ملغی می‌شود؟

پس از اینکه وزارت نفت اعلام کرد مالکیت باشگاه نفت در اختیار شرکت بهنام پیشرو کیش است، پیش‌بینی می‌شد مشکلات مالی و بدهی‌های این باشگاه از سوی مدیران جدید پرداخت شود که طبق ادعای امروز آنها این کار برای تمام نفرات حال حاضر تیم(به غیر از 4بازیکن) انجام شد و برای فصل جدید هم 20 درصد از مبالغ قراردادها را واریز کردند.

مدیران شرکت بهنام پیشرو کیش مالک باشگاه نفت به حساب می‌آیند و بازیکنان طلبکار مطالبات‌شان را از آنها می‌خواهند اما آنها ادعا می‌کنند هنوز موانعی بر سر راهشان قرار دارد تا مالکیت به صورت کامل در اختیارشان نباشد و به همین منظور آنها تقاضا دارند طی 72 ساعت آینده جلسه‌ای با نماینده تام الاختیار وزیر نفت داشته باشند تا این مسائل رسیدگی شود.

در بیانیه اخیر باشگاه نفت آمده نامه‌هایی برایشان ارسال شده که اطمینان خاطر از نظر مالکیت باشگاه را از آنها گرفته و شاید همین موضوع است که مطالبات باقی مانده اعضای تیم فصل قبل پرداخت نمی‌شود.

مدیران فعلی باشگاه نفت در بیانیه‌شان خبر از جعل نامه و امضاء دادند اما به صورت مشخص به این موضوع اشاره نکردند و اعلام داشتند اگر وضعیت مالکیت این باشگاه مشخص نشود اینگونه مسائل را رسانه‌ای خواهند کرد.

با این حال به نظر می‌رسد بهتر است هرچه زودتر وزارت نفت جلسه‌ای با مدیران باشگاه بهنام پیشرو کیش داشته باشد تا مشکلات این تیم ریشه‌دار هرچه زودتر برطرف شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g9b9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتوم ٧٢ ساعته بهنام پیشرو به نماینده وزیر نفت

ثبات در ترکیب پرسپولیس خوب یا بد؟