تاریخ انتشار: 1396/04/23 09:39
کد خبر: 196205

درویش: امیدوارم امسال به هدف‌مان برسیم

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا تأکید کرد که پیشنهادی از سوی آژاکس آمستردام برای جذب مهدی ترابی به این باشگاه ارائه نشده است.
درویش: امیدوارم امسال به هدف‌مان برسیم

به گزارش فرتاک ورزشی،رضا درویش درخصوص شرایط فعلی تیم فوتبال سایپا گفت: خوشبختانه تیم وضعیت خوبی دارد و بازیکنان در اردوی رامسر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی در دو نوبت صبح و عصر پشت‌سر گذاشتند. از روز شنبه هم دور جدید تمرینات در تهران استارت می‌خورد و امیدوارم برای فصل جدید لیگ برتر با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم. بچه‌ها سرحال و باانگیزه نشان داده‌اند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم به هدف مهم خودمان که کسب سهمیه آسیا است دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اینکه آیا این تیم بازیکن جدیدی به لیست اضافه خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: کادر فنی هنوز درخواست جدیدی در این مورد به ما ارائه نداده و اگر قرار باشد بازیکنی اضافه شود با نظر کادر فنی خواهد بود.
 
درویش درخصوص وضعیت محمدرضا اخباری که به‌دلیل مصدومیت اردوی رامسر را ترک کرد، گفت: پزشک گفته بود که اخباری تا آخر همین هفته فیزیوتراپی کند. او مشکل خاصی ندارد و از روز شنبه در تمرینات شرکت خواهد کرد.
 
وی درخصوص حرف‌های چند روز پیش محمودرضا فاضلی که گفته بود مهدی ترابی از باشگاه آژاکس آمستردام پیشنهاد داشت، اما علی دایی و باشگاه سایپا با جدایی او مخالفت کردند، اظهار داشت: درمورد مهدی ترابی پیشنهادی از باشگاه آژاکس به دست ما نرسیده است. طبیعتا باید این پیشنهاد به‌ دست ما برسد تا سپس کادر فنی در جریان قرار بگیرند، ولی چنین پیشنهادی به باشگاه ارائه نشد.
 
درویش تأکید کرد: مطمئنا حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های سرشناس اروپایی یک موفقیت مهم محسوب می‌شود. اگر مهدی از تیم‌های سرشناس اروپایی پیشنهاد داشته باشد مطمئنا مانع پیشرفت او نمی‌شویم و حاضریم که مذاکره کنیم. با این حال باز هم می‌گویم که از باشگاه آژاکس پیشنهادی به باشگاه سایپا نرسیده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aomzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس‌زاده: در مورد تعداد گل‌هایم نمی‌توانم قول بدهم