تاریخ انتشار: 1396/04/24 12:22
کد خبر: 195948

کنعانی‌زادگان: هدفم رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی است

مدافع جدید تیم فوتبال سایپا می‌خواهد از این تیم به ترکیب ثابت تیم ملی برسد.
کنعانی‌زادگان: هدفم رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی است

به گزارش فرتاک ورزشی،محمد کنعانی‌زادگان در مورد پیوستن به سایپا گفت: من چند پیشنهاد داشتم، اما باید یک تصمیم خوب می‌گرفتم. به‌هر حال فصل گذشته بابت برخی اتفاقات ضرر کردم و باید برای فصل جدید یک تصمیم خوب می‌گرفتم. بعد از بررسی شرایط و پیشنهادها در نهایت سایپا را انتخاب کردم، چون باشگاه سایپا نظم خاصی دارد و من هم دوست داشتم در فضایی کار کنم که آرامش داشته باشم. از طرفی حضور علی دایی هم مهم‌ترین موضوعی بود که سایپا را انتخاب کردم.

وی ادامه داد: من قبلاً هم در پرسپولیس سابقه کار کردن با علی دایی را داشتم و بازی کردن زیر نظر این مربی یک افتخار بزرگ است. من برای فصل جدید انگیزه زیادی دارم تا بتوانم فصل گذشته را جبران کنم و حتی در صحبت‌هایی که با دایی انجام دادم به این موضوع اشاره کردم که برای من مسائل مالی در اولویت نیست و می‌خواهم به سایپا کمک کنم. امیدوارم که فصل خوبی را زیر نظر دایی پشت‌سر بگذارم.

مدافع جدید تیم فوتبال سایپا در خاتمه تصریح کرد: امسال سال بسیار مهمی محسوب می‌شود که به جام جهانی ختم خواهد شد. هدف من هم این است که با تیم ملی به جام جهانی برسم و البته مهم‌ترین هدفم در فصل جاری این است که بتوانم بهترین عملکرد را در باشگاهم داشته باشم تا در تیم ملی هم فیکس بازی کنم. دوست دارم این اتفاق برایم رخ دهد و امیدوارم به هدفم برسم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vddx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد معراج اسماعیلی در فوتبال باشگاه های تهران