تاریخ انتشار: 1396/04/24 13:21
کد خبر: 195925

مازادهای استقلال در استرس تصیم مهم منصوریان

سرمربی استقلال هنوز در مورد بازیکنان لیست مازاد خود به جمع بندی نهایی نرسیده است که به نظر می رسد این موضوع می تواند لطمه جبران ناپذیری به این بازیکنان بزند.
مازادهای استقلال در استرس تصیم مهم منصوریان

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به قدری بی رویه خرید کرده است که تا این لحظه 2 بازیکن اضافی در لیست بزرگسال آبی ها قراردارد و در صورتی که رابسون هم اضافه شود که احتمالا می شود تعداد بازیکنان مازاد این تیم به عدد 3 می رسد.

هرچند استقلالی ها در تلاش هستند که قانون نقل و انتقالات تابستانی را تغییر بدهند و کاری کنند تا رابسون و محسن کریمی این فصل هم به عنوان سهمیه زیر 23 سال بازی کنند اما چون سازمان لیگ فعلا پاسخی به درخواست آبی ها نداده است در این شرایط فعلا آبی ها باید به فکر خروج نام 3 بازیکن از لیست تیم خود باشند.

اما نکته عجیب سکوت عجیب منصوریان در مورد نفرات خروجی تیمش است و این کار به نظر می رسد لطمات جبران ناپذیری به این بازیکنان می زند چراکه در حال حاضر تقریبا تمام تیم ها نفرات مورد نظر خود را جذب کرده اند و بازیکنان لیست مازاد استقلال کار بسیار سختی برای انتخاب تیم جدیدشان دارند.

در حال حاضر فرصت نقل و انتقالات در حال از دست رفتن است و طولانی شدن تصمیم نهایی منصوریان در مورد اعلام لیست خروج می تواند لطمات جبران ناپذیری به آینده فوتبال بازیکنان مازاد استقلال بزند.
البته بدون تردید منصوریان هم برای انتخاب نفرات مازاد خود مشغول بالا و پایین کردن شرایط مختلف است تا کم هزینه ترین تصمیم را برای تیمش بگیرد اما آنچه مسلم است دایره انتخاب برای بازیکنانی که قرار است در لیست مازاد استقلال قرار بگیرند در حال از دست رفتن است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vo6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده تغییر زمان بازی سپیدرود مقابل استقلال اهواز
اختصاصی؛