تاریخ انتشار: 1396/04/26 08:16
کد خبر: 195497

قلعه‌نویی: خاطرات خوب سپاهان را زنده می‌کنم

امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با 5 قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر پرافتخارترین مربی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.
قلعه‌نویی: خاطرات خوب سپاهان را زنده می‌کنم

 او حالا یکی، دوسالی است که قهرمانی به دست نیاورده و خیلی‌ها این موضوع را برای مربی بزرگی مانند قلعه‌نویی یک ناکامی می‌دانند گرچه باید اعتراف کرد محرومیت‌های فیفا که فصل قبل گریبان تیم تراکتورسازی را گرفت نقش تعیین‌کننده‌ای داشت اما ژنرال فوتبال ما (لقبی که هواداران استقلال به قلعه‌نویی‌ دادند) برای فصل آینده برنامه‌های بسیاری با تیم ذوب‌آهن دارد. او می‌گوید می‌توان خاطرات خوب سپاهان را در ذوب‌آهن تکرار کرد. حرف‌های او را با همشهری ورزشی می‌خوانید.
    
آقای قلعه‌نویی در کوران آماده‌سازی تیم ذوب‌آهن هستیم می‌خواستم از آخرین وضعیت این تیم برایمان بگویید.
در وهله نخست از مجموعه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، از مدیران کارخانه، هیات مدیره باشگاه، کارگران عزیز که واقعا زحمت کشیدند و مدیرعامل باشگاه که در کنار کادرفنی و بازیکنان واقعا زحمت کشیدند. یک ماه سخت را ما اینجا داشتیم ولی همه چیز اینجا( باشگاه ذوب‌آهن) مهیا بود. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یارهای خوبی را جذب کرده‌ایم. از همه مهم‌تر اینکه شاکله تیم را حفظ کردیم. مترصد این هم هستیم تا یک مهاجم را به تیم اضافه کنیم. اگر او هم اضافه شود تقریبا تیم‌مان تکمیل می‌شود. الان هم آرام آرام داریم به فاز ایجاد هماهنگی گروهی وارد می‌شویم، دو بازی در ایران انجام دادیم که قرار بود با پیکان هم بازی کنیم که نشد. سه بازی هم در اردوی ترکیه خواهیم داشت.
    
خیلی‌ها فصل پیش‌رو را با حضور علی کریمی در تیم نفت و حضور شما در تیم ذوب‌آهن جذاب‌تر از گذشته می‌دانند. نظر شما در مورد سطح فنی فصل آینده چیست؟
لیگ همیشه جذاب است، حالا ان‌شاء‌الله چند هفته‌ای بگذرد عیار لیگ مشخص می‌شود.
    
در مورد تیم ذوب‌آهن به طور رسمی نگفتید چند بازیکن دیگر جذب خواهید کرد؟
همان‌طور که گفتم یک بازیکن دیگر که مهاجم خواهد بود جذب خواهیم کرد.
    
دوستان صمیمی شما که به فوتبال هم اشراف دارند می‌گویند بعداز اتفاقاتی که در تراکتورسازی برایتان به وجود آمد ای‌کاش یک فصل استراحت می‌کردید و‌‌ بعد مجددا مربیگری تیمی را برعهده می‌گرفتید. آن هم به دلیل اینکه همیشه انتظارات از شما بالا است. نظر خودتان در این باره چیست؟
بله، انتظارات بالاست ولی ببینید خیلی خوشحالم که به تیم ذوب‌آهن آمدم، من فکر می‌کنم خاطرات خوب حضورم در سپاهان به لطف خدا در ذوب‌آهن زنده شود.
    
محمدحسین قریب به تازگی به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال انتخاب شد؛ کسی که سال‌ها قبل به عنوان مدیرعامل استقلال با برنامه سه ساله شما موافقت کرد و باعث شد نتایج درخشانی به دست بیاید. حالا می‌خواستم نظر شما را درباره بازگشت دوباره او به فوتبال آن هم به عنوان رئیس هیات مدیره بدانم.
شما اجازه بدهید من راجع به جایی که مسئولیت ندارم صحبت نکنم ولی واقعا آقای قریب انسان بزرگی است. هم اخلاق‌مدار و هم انسان شریفی هستند و من فکر می‌کنم این پست و مقام‌ها برای ایشان زیاد بزرگ و مهم نیست چراکه انسان با درک و با شأن بالایی هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36v697

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویژگی منحصر به فرد امیرقلعه نویی