تاریخ انتشار: 1396/04/29 13:59
کد خبر: 194661

برانکو: طارمی فردا برای پرسپولیس بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم، برای ما لیگ از فردا و با دیدار سوپرجام آغاز می‌شود.
برانکو: طارمی فردا برای پرسپولیس بازی می‌کند

،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نفت تهران، اظهار داشت: متاسفانه نشست امروز مصادف با فوت پدر سعید فتاحی شد و جا دارد به او تسلیت بگویم. هم شما و هم ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم. برای ما  لیگ از فردا آغاز می‌شود. در همه کشورهای دنیا سوپرجام برگزار می‌شود و بهترین مقدمه برای شروع لیگ است. افتخار می‌کنیم که یک پای سوپرجام هستیم، چون بهترین قهرمانی در کشور یعنی قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده‌ایم.

وی افزود: فردا با تیمی بازی خواهیم کرد که در 4،5 سال اخیر همیشه در رده‌های بالای جدول بوده و امسال با مربی جدید به لیگ برتر آمده است. مربی این تیم یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که روی نیمکت این تیم نشسته است. به عنوان مربی خوشحالم که کریمی به عنوان اسطوره تجربه‌اش را در خدمت فوتبال ایران قرار می‌دهد. کریمی سخت‌ترین کار را در فوتبال برعهده گرفته و آن هم مربی و رهبر یک تیم بودن است. او دانش و تجربیاتش را به بازیکنان ایرانی انتقال خواهد داد.

برانکو در مورد شناختش از تیم نفت تهران گفت: اطلاعات مختلفی از تیم نفت تهران به گوش ما رسیده، می‌دانیم که آنها مشکلات زیادی دارند و کادرفنی‌شان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است اما باور کنید من تجربه زیادی  دارم، دیروز به بازیکنانم گفتم و امروز هم به شما می‌گویم که ما می‌خواهیم در کنار اینکه به هیچ وجه از نقش قهرمانی خودمان عبور نکنیم با کسب یک قهرمانی دیگر هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه بازی با نفت تهران سختی‌های زیادی دارد یادآور شد: من خیلی از این بازی می‌ترسم چون تجربه دارم، ما سال گذشته مقابل قشقایی در مرحله ابتدایی جام حذفی مغلوب و از این مسابقات حذف شدیم. این زیبایی فوتبال است، تفاسیر و صحبت‌هایی که در مورد این بازی انجام می‌شود، من نمی‌خواهم برایشان لفظ کم‌کاری به کار بگیرم، اما بازیکنانم نباید نفت تهران را دست کم بگیرند.

برانکو عنوان کرد: چیزی که الان می‌توانم بگویم فقط این است که مطمئنم بازیکنان نفت تهران فردا 200 درصد انگیزه خواهند داشت و به قول معروف سرشان را در زمین بازی برای نفت تهران می‌گذارند و انگیزه زیادی دارند.  بازیکنان نفت تهران می‌خواهند ما را غافلگیر کنند و من ممطئنم بازیکنانم آنها را دست کم نخواهند گرفت و حداکثر توانشان را برای پیروزی در بازی فردا به کار می‌گیرند. ما در ابتدای سال هم اهداف خودمان را مشخص کردیم، هدف ما بردن بیشترین تعداد بازی و کسب بیشترین قهرمانی است. من به کیفیت بازیکنانم اطمینان دارم چون آنها بارها نشان دادند که فکرشان بزرگ است. امسال باید گل کار بازیکنان پرسپولیس باشد.

وی در مورد عمل جراحی گادوین منشا گفت: ما فردا منشا را در ترکیب نخواهیم داشت، او یک عمل کوچک انجام داده و چند روزی غایب است، صادق محرمی نیز فعلا در اردوی تیم امید حضور دارد، علی‌رغم اینکه محرمی برای ما بازیکن مهمی است اما می‌دانیم که تیم امید هم به همان اندازه اهمیت دارد. برخلاف برخی از باشگاه‌ها که بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار ندادند ما این کار را انجام دادیم و اهمیت بالای تیم امید را می‌دانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت مهدی طارمی تصریح کرد: در مورد طارمی ما این اجازه را به او دادیم که شانس بازی کردن در اروپا را داشته باشد، اما طارمی از پیشنهاداتش راضی نبود. او سعی می‌کند بهترین بازی‌ها را برای ما و تیم ملی ایران انجام دهد. طارمی فعلا 100 درصد آمادگی را ندارد البته ما باید بقیه بازیکنان‌مان را هم بیشتر آماده کنیم. روشی که برای طارمی  و بقیه بازیکنان در نظر گرفتیم این است که در 10 روز آینده بیشترین آمادگی را داشته باشیم. طارمی فردا برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

برانکو با اشاره به وضعیت شایان مصلح گفت: ما مصلح را به عنوان دفاع چپ به اینجا آوردیم، دفاع چپ پست اول اوست، اما من طبق فلسفه‌ام بازیکنانم را به شکلی آماده می‌کنم که حداقل در دو پست بتوانند انجام وظیفه کنند. در مورد شایان هم باید بگویم من کاملا از او و عملکردش راضی هستم. کمی زمان می‌برد که مصلح به یک بازیکن تمام عیار تبدیل شود اما مطمئنم او بازیکنی خواهد بود که خیلی به درد ما می‌خورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4me8rw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغدغه برانکو؛ یافتن ترکیب اصلی پرسپولیس