تاریخ انتشار: 1396/05/01 13:21
کد خبر: 194046

سرنوشت مشابه 3 ستاره پرسپولیس

یک اتفاق جالب در پرسپولیس افتاده است که آنهم مربوط به سرنوشت سه بازیکن این تیم می باشد که شاید یک اتفاق نادر در فوتبال باشد.
سرنوشت مشابه 3 ستاره پرسپولیس

در بازی سوپر جام ایران در روز ۳۱ تیرماه  سه بازیکن جدید پرسپولیس که ظاهرا برانکو ایوانکوویچ در این فصل در صورت آمادگی بالا حساب خاصی روی آنها باز کرده است سرنوشتی مشابه داشتند.

شجاع خلیل و شایان مصلح و سیامک نعمتی با یک بازی برای پرسپولیس یک جام بدست آوردند.

شجاع خلیل زاده

نشان داد برخلاف انتقادهایی که به این بازیکن میشد خرید بسیار خوبی برای پرسپولیس است و بارها توانست توپهای حریف را قطع کند و در بازیسازی از دفاع هم عملکرد خوبی از خود نشان داد.

شایان مصلح

مدافع ۲۳ ساله و با اخلاق پرسپولیس که به دلیل مصدومیت سیدجلال حسینی از ناحیه کمر در ترکیب اصلی قرار گرفت و در سمت چپ خط دفاعی بارها نفوذهای خوبی انجام داد و چند ارسال موفق روی دروازه داشت و نمره قابل قبولی خوبی گرفت.

سیامک نعمتی

این بازیکن که فصل گذشته در پیکان درخشید و برانکو را متقاعد کرد تا وی را در لیست خرید قرار دهد و به پرسپولیس پیوست و در دیدار سوپر جام کشور در نیمه دوم به جای مهدی طارمی وارد زمین شد.

نفوذها و حرکات تکنیکی این بازیکن بارها خط دفاعی نفت را آزار داد؛حاصل تلاش این بازیکن یک شوت غافلگیر کننده از راه دور بود که بسیار خطرناک هم بود و گرفتن یک پنالتی نمره بسیار خوبی را کسب کرد و موفق شد در اولین بازی خود در یک دیدار رسمی جام کسب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybqka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت مهم برانکو در لیگ هفدهم

پرسپولیس لیگ هفدهم این گونه تکمیل شد
پایان کار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

هدف مشخص سرمربی پرسپولیس
جوانگرایی در عمل نه حرف؛