تاریخ انتشار: 1396/05/02 11:33
کد خبر: 193842

فریده شجاعی: از استقلال شکایت می‌کنم

فریده شجاعی: از استقلال شکایت می‌کنم

 باشگاه استقلال پاسخ فریده شجاعی را نمی‌دهد تا همین اتفاق سبب دلخوری همسر پورحیدری شده و اعلام کند اگر وضعیت قرارداد منصور درست نشود، از طریق قانونی پیگیر وضعیت او خواهد شد. همشهری با فریده شجاعی گفت‌وگویی داشته است که می‌خوانید.

 

کارتان با باشگاه استقلال به کجا کشید؟

هیچی، هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم اما قطعا من این مساله را پیگیری می‌کنم و کوتاه نمی‌آیم.

 

 طی این چند روز بعد از مصاحبه شما با همشهری هیچ یک از مسئولان استقلال جهت دلجویی تماس نگرفتند؟

نه، متاسفانه هیچ واکنشی نداشتند. البته دیدم که خیلی از پیشکسوتان استقلال و مسئولان سابق باشگاه از قانونی بودن قرارداد منصور حمایت کردند اما باشگاه استقلال هیچ واکنشی نشان نداد و همچنان قرارداد منصور را غیرقانونی می‌داند.

 

اگر قرارداد غیر قانونی بوده، چطور به ثبت رسیده است؟

اتفاقا سوال ما هم همین است. چطور پس برای منصور کارت سرپرستی صادر شد؟ واقعا یک حرف و قانون من در آوردنی برای خودشان درست کرده‌اند تا پول منصور را ندهند. من هنوز هم شوکه هستم که چطور این کار را کردند.

 

خب می‌خواهید چه کار کنید؟ از خیر پول قرارداد منصورخان می‌گذرید؟

من اصلا در این زمینه کوتاه بیا نیستم و حتما تا آخر دنبال کار را می‌گیرم. اگر مسئولان استقلال باز هم جوابم را ندادند از طریق قانون وارد عمل شده و شکایت می‌کنم.

 

فکرش را می‌کردید باشگاه استقلال بعد از فوت پورحیدری چنین حرکتی انجام دهد؟

می‌دانید الان حرف و بحث من اصلا مالی نیست. مشکل این است که حرمت منصور را نگه نداشتند. او این همه سال بدون چشمداشت برای استقلال با دل و جان کار کرد. الان چطور دلشان آمد بگویند این قرارداد غیر قانونی بوده.

 

فکر می‌کنید اگر منصورخان می‌دانست باشگاه استقلال چنین موضعی بعد از مرگش نشان می‌دهد، باز هم حاضر به همکاری بود؟

من اصلا نمی‌خواهم در این مورد فکر کنم و حرف بزنم چون چیزی مشخص نیست اما منصور عاشق استقلال بود و همه زندگی‌اش را برای این باشگاه گذاشت. با این حال من نمی‌توانم از حق او بگذرم. تا آخرش هم می‌روم تا حق منصور را بگیرم. الان هم هواداران استقلال بدانند خانواده پورحیدری هیچ مشکلی با استقلال ندارند و همچنان عاشق تیم‌شان هستند اما مشکل الان برخی از مسئولان باشگاه استقلال هستند که حق منصور را پایمال کردند و من برای دفاع از حق او تا آخرش می‌روم و کوتاه نمی‌آیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rm7dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه های تند همسر پورحیدری: افتخاری می‌گوید قرارداد همسرم غیرقانونی بوده به همین دلیل از پول خبری نیست!