تاریخ انتشار: 1396/05/08 01:00
کد خبر: 192436

حماسه آفرینی های سرمربی استقلال ادامه دارد

حماسه آفرینی های سرمربی استقلال ادامه دارد

از ثبت سنگین‌ترین شکست استقلال در تاریخ بازی با تیم‌های خارجی تا اولین شکست باشگاه در بازی‌های افتتاحیه همه آمار ضعیفی است که منصوریان آن‌ها را به ثبت رسانده است.

1-  استقلال برای اولین بار در تاریخ خود موفق به کسب پیروزی در6 هفته ابتدایی نشد. آبی‌ها با سرمربیگری علیرضا منصوریان تا هفته ششم هیچ پیروزی را تجربه نکرده بود تا هفته بعد از تساوی در دربی آبی‌ها موفق شوند ذوب‌آهن را در هفته هفتم شکست بدهند و اولین پیروزی خود را در فصل گذشته جشن بگیرند.

2-  استقلال فصل گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 6 بر یک از العین شکست خوردند، شکستی که نه تنها سنگین‌ترین باخت در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بلکه بدترین نتیجه این تیم برابر یک تیم خارجی در بازی‌های دوستانه و رسمی محسوب می‌شود.

3-  منصوریان در همان هفته اول لیگ هفدهم در بازی شب گذشته یک آمار منفی دیگر به نام خود ثبت کرد، استقلال برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر در بای افتتاحیه شکست خورد. این اولین آمار منفی است که منصوریان در هفته اول لیگ هفدهم به نام خود ثبت کند و باید دید آیا این آمار ضعیف ادامه دار خواهد بود یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnqwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیسازان باتجربه در لیگ هفدهم به کمک استقلال می آیند

وقتی منصوریان خلاف حرفش عمل میکند
فردا اولین نمایش استقلال بعد از ویرانی امارات