تاریخ انتشار: 1396/05/08 11:00
کد خبر: 192400

عذر بدتر از گناه استقلالی ها

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد اینکه استقلالی‌ها دلیل باختشان مقابل استقلال را محرومیت چند مهره خود می‌دانند، گفت: استقلالی‌ها مجبور هستند به خاطر هوادارنشان این صحبت‌ها را مطرح کنند تا بلکه کمی از فشارها کاسته شود.
عذر بدتر از گناه استقلالی ها

علی عیسی‌زاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار درمورد پیروزی یک بر صفر تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل استقلال، گفت: خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود و در مسابقه اول بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. به هر حال در هفته اول هنوز تیم به هماهنگی کامل نرسیده اما از بازیکنان راضی بودیم. نمی‌توان روی این یک پیروزی خیلی متمرکز شد و باید با قدرت کار را در ادامه لیگ دنبال کنیم.

 

وی درمورد عملکرد بازیکنان جدید این تیم یادآور شد: بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، آنها کارشان را بسیار خوب و منظم دنبال کردند و نشان دادند در کنار سایر بازیکنان کم‌کم بعد از برگزاری اردوهای خوبی که داشتیم به آمادگی می‌رسند.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت‌ نفت در رابطه با اظهار نظر استقلالی‌ها و اینکه آنها با ربط دادن شکست در هفته اول به محرومیت بازیکنانشان به نوعی پیروزی صنعت نفت را لوث می‌کنند،‌ اظهار داشت: استقلالی‌ها مجبور هستند به خاطر هوادارنشان این صحبت‌ها را مطرح کنند تا بلکه کمی از فشارها کاسته شود. شما به ترکیب استقلال نگاه کنید و ببینید چند ملی پوش در زمین حضور داشتند، در حالی که ما یک ملی‌پوش هم نداشتیم. پژمان منتظری، وریا غفوری، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، پدیده‌ای مثل حسن بیت‌سعید و ... بازیکنان بزرگی هستند که تک‌تکشان اگر در تیم دیگری حضور داشته باشند آروزی هر تیمی است.

 

وی در مورد اینکه آیا نقل و انتقالات برای صنعت نفت به پایان رسیده است، گفت: خیر؛ فعلاً خبر خاصی نیست اما شاید در ادامه یک بازیکن دیگر جذب کنیم.

 

عیسی‌زاده در پاسخ به این سوال که قبل از شروع لیگ تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت ورزشگاه تختی صورت گرفت و آیا در بازی با استقلال از شرایط ورزشگاه رضایت داشتند،‌گفت: تقریبا موارد و مشکلات اصلی را رفع کرده‌ایم و این ورزشگاه بسیار خوب شده است. با تمهیدات شرکت پالایش به جاهای خوبی رسیده‌ایم؛ این رفع مشکلات از سال قبل آغاز شد و همان پارسال یکی از مشکلات اصلی که مربوط به برق و نور بود را حل کردیم. امسال هم موارد دیگر بهبود پیدا کرد تا تیم در شرایط بهتری به میدان برود.

 

مدیرعامل صنعت نفت در رابطه با دیدار هفته دوم تیمش مقابل سایپا، گفت: سایپا تیم قوی و خوبی دارد. علی دایی سرمربی این تیم هم بسیار شناخته شده است. البته در 4 هفته ابتدایی تیم‌ها هنوز در مرحله آزمون و خطا و رسیدن به آمادگی هستند. اما از هفته پنجم به بعد است که تقریبا شاکله اصلی تیم‌ها مشخص شده و عیار آنها را می‌شناسیم. از هفته چهارم، پنجم به بعد نتایج غیرقابل پیش‌بینی کم می‌شود و تیم‌ها به طور دقیق قدرتشان مشخص خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pbq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبادان و ورزشگاهی که همه رکوردهای استقلال را از بین برد