تاریخ انتشار: 1396/05/08 18:53
کد خبر: 192307

درخشش گوگ عامل خط خوردن مگویان از لیست!

مدافع جوان تیم فوتبال استقلال در اولین دیداری که در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت از سرمربی این تیم نمره قبولی دریافت کرد.
درخشش گوگ عامل خط خوردن مگویان از لیست!

«عظیم گوگ» مدافع جوان و سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال و کاپیتان سابق تیم امیدهای این باشگاه که یکی دیگر از محصولات آکادمی آن به حساب می‌آید، در اولین هفته از لیگ برتر بعنوان زوج پژمان منتظری در قلب دفاع آبی پوشان به میدان رفت تا در دومین تجربه حضورش در تیم بزرگسالان استقلال، نخستین حضورش در ترکیب ثابت را تجربه کند.

این مدافع جوان جدا از خطای پنالتی که مرتکب شد، بازی جسورانه و قابل قبولی انجام داد تا جایی که منصوریان بعد از دیدن بازی او با اطمینان نام مگویان را از لیست نفرات بزرگسالش خارج کرد.

نمایش گوگ در آبادان به قدری مورد توجه بود که منصوریان در اولین جلسه تمرینی تیمش بعد از این بازی قبل از آن که تمرین و حتی صحبت‌های خود را آغاز کند بازیکنانش را جمع کرد و از همه آنها خواست تا به  افتخار عظیم گوگ دست بزنند.

منصوریان که در چهارمین سال حضورش در لیگ برتر بعنوان سرمربی همچنان مثل سه فصل گذشته به استفاده از بازیکنان جوان علاقه نشان می دهد، به همین دلیل تصمیم گرفت تا به جای هرایر مگویان مدافع با تجربه و ارمنستانی، از این بازیکن در ادامه فصل استفاده نماید. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlk5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروج مدافع تنومند استقلال منتفی شد