تاریخ انتشار: 1396/05/08 19:41
کد خبر: 192296

ترس برانکو از تراکتور !

تراکتور سازی بازیکنانی چون محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، محمد نوری و ... را دارد. آیا باز هم بگویم؟ من بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان را تماشا کردم و تراکتورسازی باید با 5 گل اختلاف بازی را می‌برد. اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردند. می دانیم در تبریز چه چیزی در انتظارمان است، ما بازی سختی خواهیم داشت. ضمن این که سید جلال حسینی و علی علیپور را نخواهیم داشت.
ترس برانکو از تراکتور !

 برانکو ایوانکوویچ در خصوص بازی این هفته پرسپولیس با تراکتورسازی که شرایط خوبی ندارد، گفت: من این حرف را قبول ندارم. آنها دو مربی (یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی) خوب گرفته‌اند که قهرمانی در فوتبال ایران را تجربه کرده‌اند. یحیی گل‌محمدی در لیگ نتایج خوبی می‌گرفت، با ذوب‌آهن دو بار قهرمان جام حذفی شده و قهرمانی سوپرجام را هم گرفته است.

وی افزود: تراکتور سازی بازیکنانی چون محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، محمد نوری و ... را دارد. آیا باز هم بگویم؟ من بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان را تماشا کردم و تراکتورسازی باید با 5 گل اختلاف بازی را می‌برد. اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردند. می دانیم در تبریز چه چیزی در انتظارمان است، ما بازی سختی خواهیم داشت. ضمن این که سید جلال حسینی و علی علیپور را نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این که آیا سید جلال حسینی همراه این تیم به تبریز می‌رود، گفت: این مسئله به خودش بستگی دارد اما بازی نخواهد کرد. حضور او برای ما ارزش دارد. حضور او چه در داخل زمین و چه بیرون برای ما ارزش دارد. او در بازی با فولاد خوزستان روی نیمکت نشسته بود. حسینی فصل گذشته خیلی به تیم کمک کرد.

برانکو در واکنش به این که حسینی در دیدار با فولاد خوزستان مستقیماً از استودیوی صدا و سیما به ورزشگاه آزادی رفته و دقیقه 15 روی نیمکت پرسپولیس نشست، گفت: از او خواسته بودند به تلویزیون برود و من هم موافقت کردم که همراه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه به تلویزیون برود. از او خواسته بودم وقتی کارش به پایان رسید به تیم بازگردد و در لیست ما قراربگیرد چون حضورش برای مفید خواهد بود.

وی در مورد این که تیم الاهلی عربستان بازیکن 26 میلیارد تومانی جذب کرده است، خاطر نشان کرد: می‌دانیم تیم‌هایی چون الاهلی عربستان، الهلال و العین امارات می‌توانند بازیکن 10 میلیون دلاری بخرند. ما نمی‌توانیم بخریم، اما به بازیکنان‌مان اعتقاد داریم، انگیزه و شوق آنها را برای بردن در مرحله گروهی دیدیم و نشان دادند می‌توانند مقابل سوپراستارها هم بازی کنند. العین بازیکن 10 میلیون دلاری از یونان خریده اما این سرنوشت ما است. این مسئله خوب است که تفاوت بین ما و نتایج آنها را ببیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این که پس از انجام بازی رفت مقابل الاهلی 3 هفته تعطیل خواهند بود، گفت: این مسئله قطعاً خوب نیست. نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای هیچ تیمی در دنیا خوب نیست، چرا که روند مسابقه انجام دادن قطع می‌شود. این موضوع به خاطر برگزاری بازی‌های فیفا دی است و پیش از این گفته بودم که پرسپولیس و تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند وقتی بازیکنان‌شان به تمرینات باشگاه خود باز می‌گردند به مشکل بر می‌خورند. نه تنها  پرسپولیس بلکه تیم‌هایی چون چلسی و رئال‌ مادرید هم این مشکل را دارند. ما مجبور هستیم با گروهی که در تمرینات می‌مانند بیشتر کار کنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pymo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحیم در آستانه ی پوشیدن پیراهن تیم محبوبش
او شاگرد منصوریان خواهد شد