تاریخ انتشار: 1396/05/08 20:06
کد خبر: 192288

صادقی:اتوبان وفاداری من و سایپا 2 طرفه است

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر من به سایپا وفادار بودم در عوض سایپا هم به من وفادار بود مانند یک اتوبان 2 طرفه بوده است.
صادقی:اتوبان وفاداری من و سایپا 2 طرفه است

ابراهیم صادقی درباره مراسم رونمایی از پیراهن تیم سایپا اظهار داشت: مراسم خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم از این دست مراسم ها برای بازیکنانی که به تیم هایشان وفادار هستند بازهم برگزار شود.

او ادامه داد:خیلی خوشحالم که به عنوان یک بازیکن وفادار در ذهن مردم قراردارم و جا دارد از مدیریت باشگاه سایپا تشکر کنم که چنین مراسم باشکوهی را برای من برگزار کردند.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اعتراضات مهدی ترابی مبنی بر دیر پرداخت کردن مطالبات مالی بازیکنان گفت:جوان ترها باید یاد بگیرند که مشکلات شان را در باشگاه حل کنند.حتی من هم در طول 17 سالی که در سایپا بازی کردم با مشکلات عدیده ای روبرو بودم.

وی گفت: مهدی ترابی بازیکن جوانی است و باید این موضوع را بداند که در باشگاه سایپا رشد کرده و اگر من به سایپا وفادار بودم در عوض سایپا هم به من وفادار بود مانند یک اتوبان 2 طرفه.مهدی بازیکنی ارزشمند برای سایپا است و ترابی دوست دارد با توجه به اینکه در تیم ملی حضور دارد پول خوبی نصیبش شود اما متاسفانه در حال حاضر نه تنها تیم ما بلکه بیشتر باشگاه های لیگ برتری درگیر مشکلات مالی هستند و امیدوارم این مسئله هر چه زودتر حل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pn7lr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی کهن مدعی برگزاری لیگ با کمترین هزینه شد