تاریخ انتشار: 1396/05/08 21:31
کد خبر: 192260

مطهری: سوت های داور ما را عصبی کرده بود.

حمید مطهری مربی تیم پیکان می گوید که گل زودهنگام پدیده ای ها باعث شد تا شرایط روحی بازیکنان تیم به هم بریزد.
مطهری: سوت های داور ما را عصبی کرده بود.

حمید مطهری مربی تیم پیکان می گوید که گل زودهنگام پدیده ای ها باعث شد تا شرایط روحی بازیکنان تیم به هم بریزد.

 

حمید مطهری مربی تیم پیکان درباره ی اولین دیدار این تیم که با تساوی یک بر یک در ورزشگاه شهدای شهر قدس به پایان رسید گفت: ما در همان شروع بازی بر اساس اشتباهی که داشتیم، گل بدی خوردیم و این باعث شد تا تیممان از لحاظ روانی به هم بریزید.

 

وی ادامه می دهد: بعد از گلی که خوردیم 10،20 دقیقه طول کشید تا شرایط بازی را کنترل کردیم و بعد از آن مالکیت بازی در اختیار ما بود ولی از حملات خود به نحو احسن استفاده نکردیم. 

 

مطهری در ادامه با انتقاد از برخی سوت های داور گفت: نمی خواهم در مورد داوری نظری بدهم ولی سوت های داور ما را عصبی کرده بود.
مربی تیم پیکان در مورد روند نیمه ی دوم می گوید: در نیمه ی دوم پس از صحبت هایی که با بچه ها انجام شد، روند تیمی بهتری پیدا کردیم و تیم پدیده هم عقب نشینی کرد که طبیعی بود. در همه  جای زمین برتری داشتیم ولی فکر می کنم امتیازات حساسی را از دست دادیم علیرغم اینکه بچه هایمان با تمام وجود بازی کردند.

 

مطهری در خصوص بازیکن نیجریه ای که در خط حمله به این تیم اضافه خواهد شد و اینکه شرایط این تیم با حضور این بازیکن در خط حمله کامل می شود، اظهار داشت: ما در خط جلو نفرات خوبی داریم و تک تک نفراتی که داریم ارزشمند هستند ولی با حضور کِنِت تیم کامل تری می شویم و روند حرکتی تیم ما هم رشد خواهد کرد.

 

مربی تیم پیکان در مورد دیدار هفته ی آینده ی این تیم برابر پارس جنوبی جم ادامه داد: ما در این چند روز باقی مانده روی نقاط ضعف و قوت تیم خود کار کرده ایم و همینطور شرایط تیم پارس جنوبی جم هم زیر نظر میگیریم و امیدوارم نتیجه ی خوبی در این دیدار بگیریم.
 
مطهری در مورد دو بازیکن این تیم یعنی سیامک نعمتی و گادوین منشا که به پرسپولیس پیوسته اند و اینکه آیا فرصت حضور در بازی ها را پیدا می کنند یا خیر، گفت: من قبلا هم گفتم این دو بازیکن، از لحاظ فنی بازیکنان توانمندی هستند و باید ببینیم چطور می توانند شرایطشان را با تیم پرسپولیس هماهنگ کنند. چون تجربه نشان داده که برانکو کمتر به مهره هایش دست می زند. فکر می کنم سیامک نعمتی علیرغم اینکه سیامک توانمندی های زیادی دارد و به نظر من می تواند رشد زیادی در فوتبال داشته باشد، کمتر بازی به او می رسد. چرا که برانکو در تیم ملی هم نشان داده که کمتر به مهره های اصلی خود دست می زند.

 

مربی تیم پیکان همچنین در مورد کیفیت تیم ها پس از برگزاری هفته ی اول بیان می کند: من بازی های تیم های دیگر را به صورت کامل ندیدم. امشب بازی پارس جم را می بینم ولی تا چند هفته از بازی ها عبور نکند، نمی توانیم در مورد کیفیت تیم ها و شیوه ی بازی آنها توضیح صریحی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnvme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مطهری:سوت های داور ما را عصبی کرده بود