تاریخ انتشار: 1396/05/09 10:51
کد خبر: 192153

علی دایی سفیر محیط زیست شد

در مراسمی که باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برای رونمایی از پیراهن‌های این تیم در لیگ هفدهم برگزار کرد،علی دایی- سرمربی این تیم- به عنوان سفیر محیط زیست معرفی شد.
علی دایی سفیر محیط زیست شد

 در مراسم رونمایی از پیراهن‌های تیم فوتبال سایپا در لیگ هفدهم که شب گذشته با حضور محمدرضا داورزنی - معاون وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج - رییس فدراسیون فوتبال، جمالی - مدیرعامل شرکت سایپا، رضا درویش - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا و علی دایی -سرمربی این تیم و جمعی از مسئولان ورزشی کشور، چهره ها و پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی و جدید سایپا و بزرگان فوتبال ایران همچون علی پروین و محمد مایلی کهن، امیر حاج رضایی، مهدی اربابی، علی نصیری، بهرام افشارزاده و ... برگزار شد، محمد درویش - مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و مجید فدایی -مدیرکل روابط عمومی این سازمان ، حکم سفیر محیط زیست را به علی دایی - شهریار فوتبال ایران- اهدا کردند.

قبل از اعطای حکم سفیر محیط زیست به علی دایی ، گزارشی از فعالیت‌های محیط زیستی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا ارائه شد.

در این مراسم ، محمد درویش در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از معرفی علی دایی به عنوان سفیر محیط زیست به نقش فرهنگ‌سازی در جهت حفظ این موهبت   الهی در جامعه اشاره کرد و گفت: برای انجام این مهم باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه از جمله ورزشکاران - که نقش اساسی در فرهنگ‌سازی و تاثیرگذاری در بین اقشار جامعه به خصوص جوانان را دارند- استفاده کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور ورزشکاران شاخص در مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی، بر حضور مداوم و مستمر ورزشکاران در عرصه مسائل زیست محیطی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست در این مراسم ضمن تنفیذ حکم علی دایی از ابراهیم صادقی - وفادارترین بازیکن باشگاه سایپا - که قرار است کمک مربی علی دایی باشد،تقدیر به عمل آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ageol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی کهن مدعی برگزاری لیگ با کمترین هزینه شد