تاریخ انتشار: 1396/05/10 07:25
کد خبر: 191949

توصیه عادل به علیمنصور چه بود؟

بحث محرومیت بازیکنان استقلال در برنامه نود مطرح شد و منصوریان و ساکت با هم به مناظره پرداختند.

بحث محرومیت سه بازیکن جوان استقلال در بازی مقابل صنعت نفت موضوع بحث اصلی برنامه نود بود. در ابتدا فردوسی پور ضمن تشریح بحث، با استناد به قوانین فیفا و اینکه لازم است باشگاه ها بازیکنان را در روزهای فیفا در اختیار تیم ملی قرار دهند، محرومیت بازیکنان استقلال را درست ندانست.

 

در ادامه محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال پشت خط برنامه نود آمد و با قدرت از رای صادره توسط کمیته انضباطی دفاع کرد.

 

ساکت گفت:« طبق ماده آیین نامه انضباطی، باشگاه هایی که از دادن بازیکن به تیم ملی خودداری کنند با محرومیت مواجه می شوند. ضمن اینکه آقای افتخاری از باشگاه استقلال به ما قول همکاری دادند.»

 

در ادامه علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال هم وارد بحث شد و ضمن خنده دار توصیف کردن حکم کمیته انضباطی گفت:« لازم به بازی با الفاظ نیست. تصمیم کمیته انضباطی غیر قانونی است. آقای ساکت به ماده ای استناد می کند که هنوز به تصویب نرسیده. باشگاه ها فقط موظفند در روزهای فیفا به تیم ملی بازیکن بدهند. اردوی تیم ملی امید و بازی هایش در فیفا دی نبوده.»

 

منصوریان ادامه داد:« ما به فدراسیون نامه زدیم که به دلیل مشکلاتمان نمی توانیم بازیکنانمان را بدهیم اما آقای ساکت به نامه ما توجهی نکرد. ایشان برای زهر چشم گرفتن از سایر تیم ها با استقلال این گونه برخورد کرد اما باید به ایشان بگویم که راه را اشتباه آمده چون هوادار میلیونی استقلال پشت این تیم است.»

 

در ادامه فردوسی پور از منصوریان خواست تا هنگام عصبانی شدن در کنار زمین بیشتر حواس خود را جمع کند چون دوربین ها تمام صحبت های او را زیر نظر دارند که سرمربی آبی ها با قاطعیت گفت که هیچ توهینی به هواداران آبادانی نکرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zyjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فحش ناموسی و بسیار زشت منصوریان؛ فردوسی‌پور لب‌خوانی می‌کند؟!/ پرسپولیسی ها پیگیرند!

آقای غفوری این بود انگیزه های فراوانت؟