تاریخ انتشار: 1396/05/10 10:29
کد خبر: 191923

تناقض حرف‌های سازمان لیگ و عمل این سازمان؛ سپیدرود در عضدی به میدان می‌رود!

هر بار که خبرنگاران سراغ سعید فتاحی مسول برگزاری رقابت های لیگ برتر می روند او به دو تیم اشاره می کند؛ سپیدرود و پارس جنوبی جم و هر بار گیر آقای فتاحی به مسائل نداشته این تیم هاست.
تناقض حرف‌های سازمان لیگ و عمل این سازمان؛ سپیدرود در عضدی به میدان می‌رود!

 مسول بازی های لیگ تا به حال بیش از صد مرتبه گفته که جلوی تیم سپیدرود را می گیرد. چون این تیم ورزشگاه استاندارد ندارد و اگر مشکلات و موانع را مرتفع نکند قادر به ادامه حضور نیست! فتاحی به دفعات اشاره کرده که تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر باید استانداردهای این لیگ را رعایت کنند تا به در بسته نخورند. 

ممنونیم از سازمان لیگ به خاطر این همه دقت نظر؛ دست شما درد نکند که این قدر به فکر ترمیم ورزشگاه های کشور هستید اما شما که می گویید ورزشگاه تیم سپیدرود برای دیدار با سیاه جامگان تایید شود، می شود لطف بفرمایید و بگویید اگر تایید نشود چه می کنید؟ یعنی می خواهید بگویید این بازی را لغو می کنید؟

ورزشگاه سردار جنگل زیر کشت است. عضدی هم با آژان کشی دارد مرمت می شود. شما می دانید که هنوز خطر ریزش سکوها در این ورزشگاه وجود دارد اما تا روز پنج شنبه مگر قرار است معجزه شود؟ فرض کنید کارشناسان شرایط ورزشگاه عضدی را تایید نکنند، آن وقت چه می کنید؟ برای رشتی ها یک ورزشگاه تازه ظرف این چند روز می سازید؟ شهرهای اطراف هم که ورزشگاه ندارند. تختی انزلی بدتر از عضدی رشت است؛ پس لطفا بفرمایید همه اینها حرف است.

ورزشگاه چه تایید شود چه نشود بازی تیم های سپیدرود و سیاه جامگان در همین عضدی برگزار می شود. شما وعده های دیگری هم درباره سپیدرود داده بودید. مثلا گفتید این تیم باید مالک قانونی داشته باشد. آیا دارد؟ گفته بودید سپیدرود باید هیات مدیره داشته باشد، آیا الان دارد؟  فرمودید که این باشگاه آدرس ندارد. آیا سپیدرود هم اکنون آدرس و دفتر کاری-اداری دارد؟

کل فوتبال ایران حرف است. فدراسیونش با این شاهکارهایش حرف است،چه برسه به سازمان لیگ.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zelo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل باخت سپیدرود مقابل نفت فاش شد