تاریخ انتشار: 1396/05/10 20:31
کد خبر: 191802

سپاهانی ها، امیدوار به عملکرد خوب خریدهای جدید

عملکرد خریدهای جدید سپاهان می تواند نقس بسزایی در موفقیت این تیم در فصل پیش رو داشته باشد.
سپاهانی ها، امیدوار به عملکرد خوب خریدهای جدید

عملکرد خریدهای جدید سپاهان می تواند نقس بسزایی در موفقیت این تیم در فصل پیش رو داشته باشد.

 

 سپاهان در شرایطی پای به اولین دیدار خود در مقابل سایپا گذاشت که 6 بازیکن جدید نسبت به فصل گذشته در ترکیب این تیم حضور داشت.

 

جدا از نام مهدی صدقیانی که با مصدومیت اولیویرا و مهدی امینی در چارچوب دروازه ی طلایی پوشان قرار گرفته بود، سعید آقایی، ژایرو رودریگوئز، عزت الله پورقاز، شاهین ثاقبی و حسن جعفری اولین دیدار رسمی خود را در این فصل برای سپاهان انجام دادند. البته ساسان انصاری، مروان حسین و رافائل کریولارو خریدهای دیگر طلایی پوشان بودند که به دلایل مختلف نتوانستند در اولین دیدار برای تیمشان به میدان بروند.
 
کرانچار با حضور دوباره در اصفهان، تغییرات زیادی را در ترکیب سپاهان ایجاد کرده و بدون شک یکی از فاکتورهای موفقیت او، عملکرد موفق خریدهایی است که در پنجره ی تابستانی به تیم اضافه شده اند.

 

طلایی پوشان خریدهای خود برای لیگ هفدهم را در دو بخش انجام دادند؛ بخش اول که در روزهای ابتدایی انجام شد به خرید ستاره های ایرانی اختصاص داشت و در بخش دوم سه بازیکن خارجی در آستانه ی شروع لیگ به این تیم اضافه شدند. مشکل کرانچار هم از همینجا آغاز شد؛ جایی که زمان لازم برای هماهنگی بازیکنان خارجی جذب شده برای او وجود نداشت و به ناچار در اولین دیدار تنها از ژایرو رودریگوئز استفاده کرد که زودتر از رافائل به جمع طلایی پوشان اضافه شده بود. مروان حسین هم که به دلیل قرارداد با تیم الشرطه تا هفته ی سوم نمی تواند به تیم اضافه شود و هنوز هم هیچ تمرینی با سایر بازیکنان نداشته است.

 

محمود کریمی مربی سپاهان هم مانند کرانچار که در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سایپا ابراز امیدواری کرده بود، خریدهای جدید جواب اعتماد او را بدهند، معتقد است که این تیم برای رسیدن به هماهنگی به زمان احتیاج خواهد داشت و هفته های چهارم و پنجم لیگ عیار سپاهان و اینکه مدعی قهرمانی خواهد بود یا نه، مشخص می شود؛ اما پیش شرط تمام این ها، عملکرد خوب بازیکنان تازه اضافه شده به تیم است.
 
کرانچار، امیدوار به عملکرد خوب خریدهای جدید

 

کرانچار، امیدوار به عملکرد خوب خریدهای جدید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27porn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول  کاریزمایی که نمی‌تواند جای محرم را بگیرد!