تاریخ انتشار: 1396/05/13 00:50
کد خبر: 191291

هافبکی که به درستی از پرسپولیس رانده شد

وقتی ستاره‌های پرسپولیس لبخندِ دومین پیروزی در دومین مسابقه لیگ را روی لب داشتند، محمد نوری به عنوان یک تعویضی شکست‌خورده از یادگار امام خارج می‌شد.
هافبکی که به درستی از پرسپولیس رانده شد

هافبک هجومی تراکتورسازی یکی از معدود بازیکنان باتجربه تیم گل‌محمدی بود و به صورت همزمان، یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان زمین مسابقه. از دوران کاپیتانی او در پرسپولیس، زمان زیادی سپری نشده اما مدت‌هاست که قرمزها جای خالی این هافبک را در ترکیب‌شان احساس نمی‌کنند. محمد نوری می‌توانست در پرسپولیس بماند و سال‌های خوبی را در این تیم تجربه کند اما قبل از فراررسیدن روزهای رویایی باشگاه، تصمیم گرفت به فوتبال قطر برود. آن‌چه نوری را از تیم برانکو جدا کرد، خود او بود. فقط خود او.

ایوانکوویچ در لیگ چهاردهم، از نوری در ترکیب ثابت تیم‌اش بهره می‌برد و روی کاپیتان باتجربه خط هافبک، حساب می‌کرد اما محمد در تابستان به فوتبال قطر پیوست و قید ادامه حضور در پرسپولیس را زد. او حتی منتظر پیشنهاد قرمزها نماند و خیلی زود به توافق اولیه با باشگاه تازه‌وارد لیگ ستارگان قطر رسید. یک سال بعد، او تصمیم داشت به پرسپولیس برگردد اما تیم پرفسور حالا محسن مسلمان را در اوج در اختیار داشت و به جذب رفقای نیمه‌راه فکر نمی‌کرد. نوری به تراکتورسازی اضافه شد و فصل درخشانی را در این تیم سپری نکرد. شاید اگر محرومیت نقل و انتقالات در کار نبود، این بازیکن در فهرست مازاد باشگاه قرار می‌گرفت. فوتبال مهره سابق تیم ملی، حالا در سراشیبی قرار گرفته و او ناچار است دور از باشگاه موردعلاقه به خداحافظی از فوتبال نزدیک شود. این تاوان پشت کردن به پرسپولیس در روزهایی است که باشگاه به این بازیکن نیاز داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9rqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معضل بزرگ رقیب پرسپولیس/ دفاعی که موجود نیست

نوری: با گل‌محمدی، مدعی قهرمانی هستیم
منتظریم خالد شفیعی به تمرینات اضافه شود