تاریخ انتشار: 1396/05/13 15:40
کد خبر: 191230

پدیده های برانکو در دوسال گذشته پرسپولیس را نجات دادند

پدیده های برانکو در دوسال گذشته پرسپولیس را نجات دادند

فرزاد حاتمی، تنها گلزن تراکتورسازی در مسابقه حساس یادگار امام با پرسپولیس بود. بر خلاف فرزاد که کاملا فرصت‌طلب نشان داد و از اولین موقعیت‌اش در مسابقه یک گل برای تیم یحیی گل‌محمدی ساخت، مهدی شریفی نتوانست از فرصت‌هایش برای باز کردن دروازه تیم برانکو استفاده کند.

شریفی که نسبت به دوران بازی برای سپاهان با افت فاحشی روبرو شده، در هر دو نیمه شانس‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما هر بار تسلیم مدافعان تیم حریف شد. نفوذ خوب او به قلب خط دفاعی سرخپوشان در نیمه اول، فضا را برای گلزنی تراکتور مهیا کرد اما تکل صادق محرمی همه چیز را تغییرداد. پرسپولیسی‌ها در این لحظه حتی به حریف کرنر نیز ندادند و بازی از کنار دروازه بیرانوند آغاز شد. دومین فرصت ایده‌آل شریفی برای باز کردن دروازه حریف، در نیمه دوم به دست آمد. فوروارد شماره 47 تیم گل‌محمدی با بیرانوند تک به تک شد اما نتوانست به توپ سرعت بدهد و محمد انصاری خیلی زود از راه رسید و با یک تکل تماشایی احتمال به تساوی کشیده‌شدن مسابقه را از بین برد.

صادق و محمد، ستاره‌های خط دفاعی پرسپولیس در تبریز بودند. بازیکنانی که اشتباه بزرگ شجاع خلیل‌زاده را جبران کردند تا این ژزود به فراموشی سپرده شود. انصاری و محرمی حالا به وزنه‌هایی در تیم پرفسور تبدیل شده‌اند. ستاره‌هایی که در زمان امضای اولین قرارداد ارزان‌قیمت با سرخ‌ها جدی گرفته نمی‌شدند اما حالا دیگر هیچکس به خودش اجازه نمی‌دهد آن‌ها را جدی نگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjold

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوانی که در قلب سرمربی پرسپولیس نشسته است