تاریخ انتشار: 1396/05/13 15:54
نادری: کارشناسان هم گفتند که هند نکردم
کد خبر: 191209

داور نباید به سود پرسپولیس خطا می‌گرفت/ در این مسابقه کاملا مستحق برد بودیم

مدافع تراکتورسازی می گوید که در صحنه گل اول پرسپولیس که توسط منشا به ثمر رسید مرتکب خطای هند نشده است.
داور نباید به سود پرسپولیس خطا می‌گرفت/ در این مسابقه کاملا مستحق برد بودیم

محمد نادری در خصوص صحنه‌ای که داور هند او را گرفت تا پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شود می‌گوید: هدف من این بود که توپ را با ضربه سر بزنم و به هیچ عنوان در جریان مسابقه یادم نمی‌آید که توپ به دستم برخورد کرده باشد. شاید تصاویر تلویزیونی نشان داده که توپ به دست من ساییده شده است اما من در آن صحنه اصلا چنین حسی نداشتم.

نادری ادامه می‌دهد: اکثر کارشناسان داوری نظرشان این بود که در آن صحنه خطای هند اتفاق نیفتاد و حتی آقای قیاسی هم در این خصوص صحبت کرده‌اند. ایشان با صراحت گفت که خطای هند رخ نداده و حتی اگر توپ هم به دست من خورده باشد، در آن صحنه هیچ عمدی در کار نبوده است. در مجموع باید گفت که داور در آن صحنه نباید به سود پرسپولیس خطا می‌گرفت.

نادری در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: من با اینکه در پست غیرتخصصی بازی کردم اما نهایت تلاش خودم را انجام دادم. به هر حال باخت در بازی خانگی ناراحت‌کننده است و ما شرمنده هواداران هستیم اما به آنها قول می‌دهیم که خیلی زود این دو باخت را جبران کنیم.

نادری در پایان حرف‌هایش می‌گوید: ما در این مسابقه کاملا مستحق برد بودیم و متاسفانه فرصت‌های خوبی را به دست آوردیم که با بدشانسی هدر رفت. از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و مطمئن باشید که آنها را خیلی زود خوشحال خواهیم کرد. ما تیم خوبی داریم و به آینده امیدوار هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx6yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال تنها طلسمی که باقی مانده است