تاریخ انتشار: 1396/05/16 23:15
کد خبر: 190441

شکست پنجم استقلال در آزادی از راه می رسد

مهم‎‌ترین و جذاب ترین بازی هفته سوم لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
شکست پنجم استقلال در آزادی از راه می رسد

جایی که استقلال یک امتیازی مقابل تراکتورسازی بدون امتیاز قرار می‌گیرد. با توجه به نتایج دو تیم در هفته دو هفته اول، هم استقلال و هم تراکتورسازی به شدت به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستند و وضعیت دو تیم به شکلی است که نمی‎شود نتیجه بازی را قاطعانه پیش‌بینی کرد اما اگر به مصاف‌های قبلی دو تیم در ورزشگاه آزادی نگاه کنیم، کفه ترازو به شدت به سمت تراکتوری‌ها سنگینی می‌کند.

تراکتورسازی در آماری عجیب و فوق‌العاده هر 4 جدال مستقیم آخر خود مقابل استقلال را در ورزشگاه آزادی با پیروزی پشت سر گذاشته است. در لیگ سیزدهم تراکتورسازی با هدایت تونی اولیویرا 3-1 استقلال امیر قلعه‌نویی را برد. در لیگ چهاردهم تونی این بار با نتیجه 4-1 تیمش را مقابل استقلال قلعه‌نویی به پیروزی رساند. در لیگ پانزدهم قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتور نشست و او هم استقلال را با نتیجه 3-2 و با هدایت پرویز مظلومی شکست داد. قلعه‌نویی در لیگ پانزدهم استقلال منصوریان را هم مغلوب کرد. تیم او این بار 2-1 استقلال را شکست داد تا چهارمین پیروزی متوالی تراکتورسازی بر استقلال در ورزشگاه آزادی رقم بخورد.

جمعه شب نوبت به یحیی گل‌محمدی می‌رسد که در قامت سرمربی تراکتورسازی به روند پیروزی‌های این تیم مقابل استقلال در آزادی ادامه دهد. یحیی در نفت و ذوب‌آهن هم گربه‌سیاه بزرگ استقلال بود و بارها موفق شد با این دو تیم بر استقلال غلبه کند. با حضور او روی نیمکت تراکتورسازی، حالا دو گربه‌سیاه استقلال در یک جبهه مقابل این تیم قرار می‌گیرند و این شانس کسب پنجمین پیروزی متوالی تراکتورسازی بر استقلال را در ورزشگاه آزادی افزایش می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnyza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نورافکن؛ جوان اولی که می‌خواهد ستاره باشد

زوج جذاب استقلال تهران
منصوریان و افتخاری و آخرین فرصتی که هست!