تاریخ انتشار: 1396/05/18 09:29
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران مطرح کرد؛
کد خبر: 190164

جامعه داوری باید تابع هیات فوتبال و فدراسیون باشند

حسن کامرانی فر گفت: داوران ما نیز با تعامل با هیات فوتبال و انجام تمرینات و مطالعه بیشتر به دنبال ارتقا سطح کیفی خود باشند.
جامعه داوری باید تابع هیات فوتبال و فدراسیون باشند

 حسن کامرانی فر در گفتگویی اظهار داشت: حدود یکسال و در ابتدای فعالیت بنده به عنوان رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران با آقایان نجفی و زاهدی جلسه ای در تهران برگزار کردیم که راهکارهایی برای پیشرفت داوری استان بوشهر مطرح شد و در کنار شایسستگی های آقای زاهدی فرد ،رئیس هیات فوتبال استان در موفقیت این داور تلاشهای زیادی داشتند.

رئیس اسبق دپارتمان داوری فوتبال ایران افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته پیرامون اختلاف رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و آقای زاهدی فرد مسائلی توسط  افرادی مطرح شده که خیرخواه فوتبال بوشهر نیستند و این اعمال رفتارها فقط تضعیف شدن فوتبال بوشهر را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان داشت: مسئولان و اهالی استان بوشهر بدانند که افرادی خارج از استان بوشهر با تفرقه انداختن در فوتبال استان قصد دارند با تشدید اختلافات دارند و در این بین همه ورزشدوستان و بخصوص آقای زاهدی فرد باید باهوش تر عمل کنند و اجازه ندهند این گونه رفتارها باعث به حاشیه رفتن شود و این داور شایسته بوشهری هم تابع تصمیمات هیات فوتبال استانش باشد.

کامرانی فر تاکید کرد: جامعه داوری تابع هیات فوتبال و فدراسیون هستند و به مانند ای اف سی و فیفا تحت نظر مجموعه مدیریتی فوتبال فعالیت می کنند و بهتر است داوران ما نیز با تابعیت و تعامل با هیات فوتبال و انجام تمرینات و مطالعه بیشتر به دنبال ارتقا سطح کیفی خود باشند.

رئیس اسبق دپارتمان داوری فوتبال ایران اذعان داشت: این تعامل، اتحاد و همدلی داوران و هیات فوتبال است که می تواند شرایط خوبی برای داوری و همچنین فوتیال استان رقم بخورد و اگر غیر از این باشد خود داوران متضرر اصلی خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnzba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تجهیزات مدرن داوری در ایران/ تابلوهای تعویض جدید هم رسیدند+ عکس

داوران هفته اول لیگ یک اعلام شدند
داوران جوان و کم تجربه؛