تاریخ انتشار: 1396/05/20 13:45
کد خبر: 189675

منصوریان در چالش شناخت ترکیب اصلی

استقلال در حالی امشب امیدوار به کسب اولین پیروزی فصل است که به نظر می رسد سرمربی این تیم بازهم ممکن است تغییراتی را در ترکیب تیمش داشته باشد.
منصوریان در چالش شناخت ترکیب اصلی

شاید بزرگترین مشکلی که استقلال در دو هفته اول لیگ برتر داشته است نداشتن یک ترکیب مشخص است، مشکلی که منصوریان تلا می کند آن را هرچه زودتر حل کند.

 

 در بازی هفته اول برابر صنعت نفت بازیکنان استقلال در غیاب 8 بازیکن و البته با وجود گرمای 55 درجه آبادان  در زمین تا دقیقه 90 جنگیدند، از نظر بدنی کم نیاور و این نکته امیدوار کننده این تیم است اما ناامید کننده این که آبی ها هیچ برنامه مشخصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند. خیلی ها می گویند دلیل این مساله این بود که منصوریان تا دقیقه 90 به حضور بازیکنان محرومش امیدوار بود و وقتی این اتفاق نیفتاد، کمی ناهماهنگی در تیم به وجود آمد.

 

در بازی با استقلال خوزستان تقریبا همین داستان تکرار شد، استقلال در طول 90 دقیقه بازی تقریبا در تمام نبردهای تن به تن پیروز بود اما داستان نگران کننده از جایی شروع شد که آبی ها به جز 20 دقیقه پایانی هیچ نقشه مشخصی برای رسیدن به دروازه  حریف نداشتند. شاید اصلی ترین دلیل این موضوع هم حضور بازیکنان تازه وارد زیاد به ترکیب استقلال و نیاز آنها به کسب هماهنگی بیشتر باشد.

 

این داستان این روزهای استقلال است که به نظر می رسد در آن میک مک در مورت کارش را به عنوان مربی بدنساز به خوبی انجام می دهد ولی هنوز آبی ها به ترکیب مشخصی نرسیده اند و شاید به همین دلیل هم باشد که هنوز با هم هماهنگ نشده اند.

 

بازی امشب برابر تراکتورسازی برای استقلالی ها یک بازی سرنوشت ساز است، جایی که منصوریان باید ثابت کند ترکیب تیمش را به خوبی شناخته است و می تواند از بازیکنانش بهترین بهره برداری را در زمین بازی ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z9al

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: مطمئن باشید قهرمان می شویم