تاریخ انتشار: 1396/05/20 15:25
کد خبر: 189641

داد و فریاد برانکو برای نظم در پرسپولیس(عکس)

سرمربی پرسپولیس در شب پیروزی تیم‌اش برابر نفت هم با جدیت به بازیکنان تذکر می‌داد.
داد و فریاد برانکو برای نظم در پرسپولیس(عکس)

پرسپولیس از دو فصل قبل که برانکو ایوانکوویچ را از ابتدای مسابقات روی نیمکت دارد شکل بازی بهتری پیدا کرده و به مرور زمان نوع حرکات، پاس، ضربه به توپ و ... بازیکنان منظم‌تر شده و حالا می‌توان سرخ پوشان شکلی پیدا کردند که کمتر تیمی در ایران و حتی آسیا به راحتی توانایی شکست و حتی گرفتن امتیاز از آنها را داشته باشد.

 

برانکو در طول حضور در پرسپولیس شناخت کاملی نسبت به نوع بازی، اوضاع و حواشی این تیم پیدا کرده و با بررسی نقاط ضعف و رفع آنها، به نظر می‌رسد امسال کامل‌ترین تیم را بسته و می‌تواند با آرامش بیشتر و دغدغه کمتری برای جایگزین کردن بازیکنان در ترکیب کارش را ادامه دهد.

 

سرمربی کروات پرسپولیس در طول مدت حضورش در این تیم نشان داده تاکید زیادی به بازی بدون اشتباه شاگردان خود می‌کند و انتظار دارد شاگردانش نمایش چشم نوازی ارائه دهند که به نظر می‌آید حالا این اتفاق رخ داده و پرسپولیس فصل به فصل و بازی به بازی کم منظم‌تر کار می‌کند.

 

امسال دست برانکو روی نیمکت پرسپولیس هم پُر است و به همین دلیل بازیکنان به خوبی می‌دانند در صورت اشتباه هر لحظه ممکن است سرمربی تصمیم به تغییر در ترکیب و تثبیت بازیکن مد نظر تا پایان مسابقات بگیرد؛ اتفاقی که بارها در دو فصل اخیر برای بازیکنان مختلف نشان داده و نفراتی همچون صادق محرمی و محسن ربیع‌خواه توانسته‌اند به جمع 11 نفر اصلی راه پیدا کنند.

 

برانکو در کنار مسائل فنی، با آرامش زیادی در کنار زمین حضور پیدا می‌کند ولی گاها مثل دقایقی از بازی شب گذشته برابر نفت تهران- با اینکه با برد 3 بر صفر تیم‌اش هم همراه بود- نیز مشاهده می‌شود او برای اشتباه بازی نکردن بازیکنان با داد و فریاد به آنها تذکر می‌دهد تا تیم‌اش علاوه بر نتیجه‌گیری، دستورات او را به درستی اجرا کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnj9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس برانکو؛ فراتر از لیگ برتر/ چشمان گرد رقبا از عملکرد شاگردان پرفسور
پرسپولیس نفت را هم به آتش کشید؛