تاریخ انتشار: 1396/05/22 15:33
کد خبر: 189212

دلیل درخشش مجدد محسن مسلمان: دو مهندس در یک اقلیم نمی‌گنجند!

پیام درخشش مسلمان در آغاز فصل چیست؟ به نظر می‌رسد مطالبی که در طول چند ماه گذشته در مورد کاهش کارایی محسن به خاطر بازی کنار سروش رفیعی منتشر می‌شد، درست بوده است.
دلیل درخشش مجدد محسن مسلمان: دو مهندس در یک اقلیم نمی‌گنجند!

مسلمان در نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم برای پرسپولیس عالی بازی کرد اما اضافه شدن سروش به جمع سرخپوشان شاید تا حدودی دست و بال این بازیکن را بست. بر این اساس او ابتدا مجبور به تغییر پست شد اما رفیعی نتوانست کارایی مسلمان را در میانه میدان داشته باشد. به همین دلیل محسن به پست اصلی‌اش برگشت تا سروش به سمت راست خط میانی کوچ کند. با این وجود انگار همچنان تداخل وظایف آنها کار را برای آقای شماره77 سخت کرده بود. ابتدای این فصل سروش از پرسپولیس جدا شد و وضع تیم به همان شرایط قبلی بازگشت.
حالا می‌بینیم که مسلمان هم مثل قبل دارد می‌درخشد. او در بازی سوپرجام یک گل زد و یک پاس گل داد، در لیگ هم برابر فولاد و نفت تهران یک پاس گل داد تا فعلا با 3پاس گل و یک گل زده، موثرترین بازیکن قرمزها باشد. مسلمان با ادامه این روند می‌تواند به شدت به پرسپولیس برای تکرار عنوان قهرمانی‌اش کمک کند. انگار حق با آنهایی بود که می‌گفتند دو مهندس در یک اقلیم نمی‌گنجند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnk9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جای سروش به فرشاد احمدزاده می رسد