تاریخ انتشار: 1396/05/22 16:51
کد خبر: 189191

اشتباه بزرگ پیشکسوت پرسپولیس با کری خوانی های کوچه بازاری

اشتباه بزرگ پیشکسوت پرسپولیس با کری خوانی های کوچه بازاری

 توهین‌های مهرداد میناوند به علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی در یک برنامه از رسانه ملی، کار را به جاهای باریک کشانده و  این دو نفر قصد دارند از میناوند شکایت کنند و او را به دادگاه بکشانند!

 با این حال و علیرغم اینکه پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال و تیم ملی حرکت میناوند را اشتباه دانسته‌اند اما او بر مواضع خود اصرار دارد و در پستی جدید در اینستاگرامش، جنبه‌اش را به رخ استقلالی‌ها کشیده و نوشته: «همانطوریکه من سالهاست با شوخیها و الفاظ رکیک شما استقلالی‌ها کنار آمده‎‌ام از شما نیز درخواست می‌کنم روى جنبه خود کار کرده و قُلی نباشید.»

البته بد نیست میناوند از خودش هم سوال کند که چرا استقلالی‌ها تا امروز به امثال مهدوی‌کیا و هاشمیان و تعدادی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس بی‌احترامی نکرده‌اند. واقعا عجیب است که او با این همه سابقه خوب در پرسپولیس و تیم ملی، خودش را با نوجوانان و جوانان هوادار و هیجان‌زده فضای مجازی در یک رده قرار داده و ادعا کند که فحش‌های رکیک و شوخی های آنها را تلافی کرده.

او اصلا متوجه نیست که با این وضعیت، تنها به تنش ها و جنجال های ایجاد شده دامن می‌زند. او با این کارها ناخواسته این ادعا را تایید می‌کند که فقط به دنبال نمایش دادن خود برای فرار از ورطه فراموشی است. اما نمی‌داند که این راهش نیست. شاید بد نباشد او گاهی با امثال مهدوی‌‎کیا و هاشمیان حرف بزند و از آنها مشورت بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9wmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میناوند با این کارش خشم  استقلالی ها را برانگیخت!