تاریخ انتشار: 1396/05/25 10:37
کد خبر: 188628

از میان مصدومان تنها پادوانی است که شرایط حضور در میدان را دارد

اغلب بازیکنان مصدوم تیم استقلال به تمرینات گروهی این تیم بازگشته‌اند. اما تنها بازیکنی که شرایط حضور در میدان را دارد، لئوناردو پادوانی است.
 از میان مصدومان تنها پادوانی است که شرایط  حضور در میدان را دارد

 در اردوی تیم فوتبال استقلال بازیکن آسیب دیده کم نبود و هنوز هم نیست. اما تعدادی از بازیکنان این تیم که در تمرینات پیش فصل دچار آسیب دیدگی شده بودند به تمرینات بازگشته‌اند و به زودی هم شرایط حضور در میدان را پیدا می‌کنند.

فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، فرشید باقری و لئوناردو پادوانی بازیکنانی هستند که از قبل دچار آسیب دیدگی شده بودند و چندی پیش خسرو حیدری و میلاد زکی‌پور هم به جمع آنها اضافه شدند. در حال حاضر اسماعیلی، ابراهیمی، باقری و پادوانی به تمرینات گروهی این تیم بازگشته‌اند اما در میان آنها تنها پادوانی است که شرایط  حضور در میدان را دارد. به احتمال بسیار قوی مدافع برزیلی آبی پوشان در بازی پیش روی این تیم در لیست هجده نفره قرار خواهد داشت و از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه میهمان تیم فوتبال سایپا است. هر دو تیم در هفته سوم بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. آبی پوشان تراکتورسازی تبریز را با پیروزی یک بر صفر از پیش رو برداشتند و شاگردان علی دایی در اهواز موفق شده بودند با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود استقلال خوزستان عبور کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39r5mx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال با چاله‌های ورزشگاه آزادی هم آشنا است که این به آنها کمک می‌کند