تاریخ انتشار: 1396/05/26 10:06
کد خبر: 188411

پورموسوی: نباید با یک برد یا یک باخت به هم بریزیم!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نباید با یک برد یا یک باخت به هم بریزیم بنابراین از مسئولان باشگاه انتظار داریم پای این جوانگرایی صورت گرفته بایستند.
پورموسوی: نباید با یک برد یا یک باخت به هم بریزیم!

سید سیروس پورموسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی را مقابل گسترش فولاد پیش رو داریم چون هم ما و هم آنها هفته گذشته نخستین برد خود را در لیگ به‌دست آورده و به دنبال کسب دومین سه امتیاز هستیم.

وی افزود: در حال حاضر کار ما بسیار سخت است چون مجبوریم در گرمای 50 درجه اهواز هم تمرین کرده و هم بازی کنیم که این موضوع باعث می‌شود میزان مصدومیت‌های بازیکنان ما بالا برود. خوشبختانه برای بازی با گسترش بازیکن محروم نداریم اما پیمان شیرزاد و عاشوری مصدوم بوده به این بازی نمی‌رسند و شرایط ایوب والی و رحیم زهیوی هم معلوم نیست که آیا به این بازی می‌رسند یا نه.

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه آیا تا زمان باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد گفت: آرش افشین در تعطیلات پیش روی لیگ به ما اضافه خواهد شد و ما دو جای خالی دیگر هم داریم که به‌دنبال جذب یک مهاجم و یک مدافع وسط هستیم. البته بر اساس سیاست‌های باشگاه فعلاً نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کرده و باید بازیکن ایرانی بگیریم.

پورموسوی تأکید کرد: ما در این فصل رویکردمان استفاده از بازیکنان جوان است و قرار بود از هفته چهارم یا پنجم به بعد به تدریج از این جوانان استفاده کنیم اما با توجه به مشکلات و مصدومیت‌هایی که برای بازیکنان ما پیش آمد مجبور شدیم زودتر از آنها استفاده کنیم که این موضوع نیاز به صبر و تحمل دارد بنابراین نباید با یک برد یا یک باخت به هم بریزیم بنابراین از مسئولان باشگاه انتظار داریم که پای این جوانگرایی صورت گرفته ایستاده و صبر و تحمل داشته باشند تا خروجی آن را در پایان فصل ببینند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knvo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: برای موفقیت با قلعه‌نویی مشورت کردم