تاریخ انتشار: 1396/05/28 14:09
کد خبر: 187965

استقلال تیمی بدون بازیسازی هافبک ها

با وجود آنکه استقلال چند پلی میکر خوب در اختیار دارد اما همچنان مشکل نبود بازیساز در این تیم احساس می شود و تیم منصوریان از رویه قبلی خود دست بردار نیست.
استقلال تیمی بدون بازیسازی هافبک ها

استقلال فصل جدید رقابت های لیگ برتر را ناامید کننده آغاز کرده است. دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی ره آورد تیم منصوریان در 4 بازی بوده است و این اصلا عملکرد خوبی برای گران ترین تیم لیگ نیست.

در استقلال منصوریان چند هافبک بزرگ و بازیساز بازی می کنند اما نکته بسیار جالبی که وجود دارد این است که این هافبک های سرشناس استقلال وظیفه بازیسازی خود را فراموش کرده اند و تاکتیک استقلال همچنان سانتر از جناحین و فرستادن توپ های بلند است.

با آمدن سرور جپاروف، مجتبی جباری و داریوش شجاعیان پیش بینی می شد که منصوریان سبک بازی استقلال را به کلی تغییر دهد و دیگر ارسال سانتر از هر طرف که به اپیدمی استقلال در چند سال اخیر تبدیل شده است فراموش شود اما به نظر می رسد که این سبک بازی با وجود در اختیار داشتن بهترین پلی میکرها همچنان سبک غالب استقلال است.

منصوریان در دیدار برابر سایپا تصمیم گرفت که تیمش را برای نخستین بار با سه هافبک بازیساز یعنی شجاعیان، جپاروف و جباری به میدان بفرستد با این حال هنوز شاهد بازیسازی در میانه میدان استقلال نیستیم. جباری از روزهای اوج خود فاصله گرفته، شجاعیان هنوز در ترکیب استقلال جا نیفتاده و از طرف دیگر هم جپاروف در درجه نخست به دنبال شوت زنی و گل زدن است و به نظر می رسد که طعم شیرین گل نخست خود را هنوز فراموش نکرده است.

بازی دادن به جباری و جپاروف دو پلی میکر سرشناس که سبک بازی آنها بسیار نزدیک به هم است تصمیمی عجیب از سوی منصوریان بود و جالب اینکه او تا دقایق پایانی هم اصرار به استفاده کردن از جباری را داشت. با توجه به اینکه سبک بازی استقلال نسبت به چند سال اخیر تغییری نداشته است بهتر است که منصوریان حداقل از امید نورافکن جوان که توان شوت زنی بالایی دارد در میانه میدان استفاده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnlw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعیان؛ بازیکن سه پسته منصوریان