تاریخ انتشار: 1396/05/29 12:21
کد خبر: 187809

هنوز استقلال شکایت نکرده ام ولی باید در آینده این کار را بکنم

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت:من تا امروز هیچ شکایتی از استقلال نکردم ولی ظاهرا برای گرفتن حقم باید تصمیمات دیگری بگیرم.
هنوز استقلال شکایت نکرده ام ولی باید در آینده این کار را بکنم

آرش برهانی در خصوص اینکه ظاهراً وی برای دریافت مطالباتش به AFC شکایت کرده است گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم درگیر مشکلات مالی هستم و چندین بار با مسئولان استقلال جلسه گذاشتم که آنها به من گفتند ۲ ماه یا ۳ ماه دیگر مطالبات تو پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تا امروز ۴ نامه به من داده‌اند که آخرین نامه ۲ هفته پیش به دستم رسید و شاید باور نکنید اما بیشترین مشکلات مالی را داشتم اما هرگز به فکر شکایت مالی نبودم حتی در این مدت دیدم که نفراتی که شکایت کردند هم پولشان را گرفتند و هم به آنها احترام گذاشته شد و جالب است که مدیران استقلال خیلی شیک اعلام کردند که طلب فلانی را تسویه کردیم.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: من یکی از نزدیکانم چند وقت پیش در بیمارستان بستری بود و چندین بار به مسئولان استقلال گفتم که من نیازمند ۱۶۰ میلیون پول هستم ولی هیچ توجهی به من نکردند. حدود ۴۰ روز پیش خودروی زیر پایم را فروختم تا مشکلتم را حل کنم ولی با همه این مشکلاتی که گفتم تا امروز هرگز فکر شکایت به سرم نزد.

برهانی ادامه داد: تا امروز که ۲۹ مرداد است از استقلال شکایت نکرده‌ام و این مصاحبه در آرشیو رسانه شما بماند تا مسئولان استقلال بدانند اگر برای مطالباتم اقدام قانونی کردم صحبتی دیگر باقی نماند. بعضی‌ها یک بیستم من از استقلال طلب نداشتند ولی پولشان را گرفتند و رفتند.

وی در ادامه تاکید کرد: بارها با آقای افتخاری صحبت کردم و جلسه گذاشتم و او گفت در این ۲-۳ ماه پول می‌آید اما خبری نشد و شاید باور نکنید در این مدت آنقدر کرایه ماشین دادم و تلفن زدم که خسته شدم. حتی آقایان به اندازه کرایه‌های ماشین از مطالبات من پرداخت نکردند. به نظر می‌رسد آقایان می‌خواستند من را مقابل هوادار قرار بدهند ولی من قضاوت را به مردم می‌سپارم و از هواداران استقلال سوال می‌کنم آیا اگر برای دریافت طلبم شکایت می‌کردم حق داشتم یا نه؟ متأسفانه آقایان طلب ۵ فصل من را نمی‌دهند و هرچه پیگیری می‌کنم جوابی نمی‌شنوم ولی ظاهراً برای دریافت مطالباتم باید حتماً تصمیمات دیگری بگیریم و از راه قانون وارد شوم چون به این شکل فایده‌ای ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx7dz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکرات پیکانی ها با بازیکن استقلال به نتیجه نرسید