تاریخ انتشار: 1396/05/31 15:32
کد خبر: 187424

مروری بر "جملات قصار" علیرضا منصوریان در استقلال

مروری بر "جملات قصار" علیرضا منصوریان در استقلال

 اظهارنظر عجیب علیرضا منصوریان بعد از بازی با سایپا مبنی بر اینکه استقلال او تا سال1402 یا 1403 به ابرقدرت آسیا تبدیل خواهد شد، یک جنجال خبری در فضای فوتبال ایران راه انداخته. این اتفاق اما در شرایطی رخ می‌دهد که علیمنصور پیش از این هم چنین جملات غلو شده و عجیبی به زبان آورده بود. تعدادی از جملات بحث‌برانگیز سرمربی استقلال را با هم مرور می‌کنیم.

- «منصوریان: تلفیقی از بارسلونا و بایرن‌مونیخ خواهیم بود»؛ سرمربی استقلال در ابتدای فصل گذشته وعده داد تیمش به این شکل بازی کند اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال در مسابقات کم‌تعدادی مالکیت توپ را بیشتر از حریف در اختیار گرفت. همین مساله باعث شده منصوریان در این فصل اصرار ویژه‌ای روی فوتبال مالکانه داشته باشد.

- «منصوریان: بهنام برزای را تبدیل به مهدوی‌کیای آینده فوتبال ایران می‌کنم»؛ یک وعده بزرگ که هرگز محقق نشد. برزای هیچ‌وقت به طور طولانی به عنوان مدافع راست به میدان نرفت و در نهایت در لیست مازاد منصوریان قرار گرفت. منصوریان به کنعانی‌زادگان هم لقب «ابردفاع» داده بود که حالا این مدافع نیز در دورترین فاصله ممکن با آقای سرمربی ایستاده است!

- «منصوریان: تیم اول پایتخت هستیم»؛ یک جمله نالازم و خودستایانه دیگر که موجی از جنجال‌ها را به دنبال آورد. او به پرسپولیس لقب تیم دوم پایتخت را داد تا بسیاری از پیشکسوت‌های حریف در صدد پاسخگویی بربیایند.

- «منصوریان: میک درموت در بدنسازی یکی از 5مربی برتر دنیاست»؛ و البته هیچ‌کس نمی‌داند اگر این‌طور است، او چرا در ایران و زیر دست علیمنصور کار می‌کند. سرمربی استقلال پارسال هم تعابیر مشابهی را در مورد استیون جونز به کار برد اما همکاری با این مربی انگلیسی حتی به پایان فصل هم نرسید!

- «منصوریان: از بازی العین، اندازه 20سال درس گرفتم»؛ فعلا اما اثری از آن همه درس گرفتن دیده نشده و استقلال یک شروع ضعیف دیگر را در مسابقات لیگ برتر تجربه می‌کند.

- «منصوریان: کاری که جباری می‌کند، از 4بازیکن هم بر نمی‌آید»؛ او با همین فلسفه مجتبی را در بازی با سایپا فیکس کرد، اما آقای شماره8 به یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان زمین تبدیل شد. شاید چنین تعبیری البته به شکل خیلی خفیف‌تر در مورد جوانی‌های جباری می‌توانست درست باشد اما این مجتبی هرگز!

- «منصوریان: مدرن‌ترین تیم ایران هستیم. آنهایی که مسائل فنی را متوجه می‌شوند می‌دانند من چه می‌گویم»؛ و این یعنی ما که نمی‌فهمیم منصوریان چه می‌گوید، چیزی از مسائل فنی نمی‌فهمیم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pp8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا منصوریان پس از تجربه موفق استفاده از جوانان، به سمت باتجربه‌ها چرخید؟