تاریخ انتشار: 1396/06/01 12:43
کد خبر: 187251

بازیکن با تجربه استقلال چگونه از چشم کی روش افتاد؟

مدافع با تجربه استقلال در لیست 11 نفره تیم ملی که برای بازی با کره جنوبی منتشر شده جایی ندارد.
بازیکن با تجربه استقلال چگونه از چشم کی روش افتاد؟

  پژمان منتظری بعد از مدت ها در لیست کی روش که برای بازی با کره جنوبی منتشر کرد جایی نداشت، اتفاقی که بی ارتباط به نمایش 5 هفته ای او در ترکیب استقلال نبوده است.

منتظری در طول 5 هفته ای که از شروع لیگ برتر می گذرد بارها با اشتباه های خود و البته عدم هماهنگی با مدافع کناری اش استقلال را به دردسر انداخت و شاید به همین دلیل هم باشد که او فعلا در لیست تیم ملی جایی ندارد.

البته منتظری تنها کسی نیست که با حضور در استقلال علیرضا منصوریان از تیم ملی دور می شود. بختیار رحمانی فصل گذشته از زمانی که پایش را به استقلال گذاشت هرگز رنگ تیم ملی را ندید و یا کاوه رضایی با وجود اینکه در زمانی که در ذوب آهن بازی می کرد، یک خط در میان در اردوهای تیم ملی حاضر می شد، با پیراهن استقلال حتی یک بار هم مورد توجه کی روش قرار نگرفت و حالا شاید پژمان منتظری جدیدترین قربانی این اتفاق باشد.

البته لیست تیم ملی موقتی است و ممکن است نام پژمان منتطری در لیست نهایی باشد ولی آنچه مسلم است او مثل سایر بازیکنان استقلال با روزهای اوج خود فاصله بسیار زیادی دارد.

منتظری به عنوان یکی از سطح بالاترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایران با استقلال قرارداد امضا کرد ولی او هم با گذشت 5 هفته مثل تقریبا تمام بازیکنان استقلال نتوانسته نمایش خوبی از خود نشان بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zzql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک پرسپولیسی و یک استقلالی، غایب های بزرگ تیم ملی