تاریخ انتشار: 1396/06/01 15:34
کد خبر: 187200

جدیدترین تیم لیگ برتری که بعد از استقلال وارد بحران شده است

هافبک مصدوم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ابراز امیدواری کرد که تا بهمن ماه شرایط بازی را پیدا کند. ر
جدیدترین تیم لیگ برتری که بعد از استقلال وارد بحران شده است

علیرضا نقی‌زاده در مورد مصدومیتی که در بازی با فولاد دچارش شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: متأسفانه کیفیت بسیاری از زمین‌های چمن فوتبال ایران خراب است و ما از لحاظ امکانات سخت‌افزاری شرایط بدی داریم. زمین ورزشگاه غدیر در اهواز اصلاً مناسب فوتبال بازی کردن نیست و پستی و بلندی‌های زیادی دارد. همین موضوع باعث شد که من دچار این مصدومیت شوم و حالا باید چند ماه از میادین دور باشم.

وی ادامه داد: من شرایط خوبی داشتم و طبیعتاً چنین مصدومیتی برای هر بازیکنی ناراحت‌کننده است. با این حال باید خیلی زود برگردم و روز یکشنبه جراحی خواهم کرد. این درست است که 50 درصد رباط من پاره شده است، ولی چون می‌خواهم سال‌ها فوتبال بازی کنم باید جراحی می‌کردم و اگر این کار را انجام نمی‌دادم شاید در سال‌های آینده با مشکلات زیادی مواجه می‌شدم. من امیدوارم که بتوانم از بهمن ماه به میادین فوتبال برگردم و تیمم را همراهی کنم.

هافبک مصدوم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که کدام تیم امسال مدعی اصلی قهرمانی است، اظهار داشت: نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد، چون تیم‌های خوبی در لیگ هستند و فعلاً باید منتظر باشیم تا چند هفته از لیگ بگذرد.

نقی‌زاده در مورد اینکه گسترش فولاد می‌تواند امسال در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد، گفت: اگر گسترش فولاد تقویت نشود مطمئناً با مشکل مواجه خواهد شد.ر


ر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ppqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال بدنبال بازیکنی که همیشه گل می زند!