تاریخ انتشار: 1396/06/03 22:27
کد خبر: 186735

علیمنصور و وعده ای که وارونه شد

علیمنصور و وعده ای که وارونه شد

شکست استقلال برابر پدیده مشهد شاید به نوعی کار را برای علیرضا منصوریان روی نیمکت آبی‌ها به پایان رساند. نکته جالب در مورد منصوریان این است که او در مصاحبه نوروزی‌اش به مناسبت فرا رسیدن سال جدید خورشیدی، به هواداران وعده داده بود سال96 تبدیل به سالی رویایی و فراموش‌نشدنی برای استقلالی‌ها شود، اما آنچه تا اینجا در 5ماه اول سال اتفاق افتاده، کاملا وارونه و برعکس بوده است. دستاوردهای تیم منصوریان در سال96 را با هم مرور می‌کنیم:

- باخت شش‌گله به العین امارات؛ این سنگین‌ترین باخت بین‌المللی تاریخ باشگاه و دومین شکست سنگین تاریخ استقلال بود که با دستان باکفایت علیرضا منصوریان و همکارانش رقم خورد!

- باخت به نفت آبادان در هفته اول، نخستین شکست تاریخ باشگاه استقلال در هفته اول ادوار لیگ برتر محسوب می‌شد.

- ثبت آمار حیرت‌انگیز پنج بازی رسمی و فقط یک گل زده، بدترین عملکرد خط آتش استقلال در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. این تیم در حال حاضر ضعیف‌ترین خط حمله لیگ هفدهم را در اختیار دارد و این در حالی است که ما حتی تیم دوگله هم نداریم و نزدیک‌ترین تیم‌ها به استقلال، حداقل سه‌گل زده‌اند!

- استقلال امسال برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر به پدیده باخت. آبی‌ها پیش از این هرگز برابر این تیم مشهدی شکست نخورده بودند.

- استقلال در لیگ هفدهم فعلا طی 5بازی 4گل دریافت کرده و بسیار خوش‌شانس بوده که دو ضربه تماشایی کرار جاسم و محمد ابراهیمی هم به تیر دروازه این تیم برخورد کرده، وگرنه حتی آمار خط دفاعی آبی‌ها هم می‌توانست فاجعه‌بار باشد.

- استقلال96 گران‌ترین و پرستاره‌ترین استقلال این سال‌هاست اما کار همین تیم به جایی رسیده که برای آخرین بازی‌اش در ورزشگاه آزادی فقط چیزی حدود 15هزار تماشاچی راهی استادیوم می‌شوند؛ یک رکورد رویایی دیگر که علیرضا منصوریان آن را به ثبت رساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn5wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان استقلال: اگر من جلـوی العین بـازی مـی‌کردم بـا آن نتیجـه شکـست نمـی‌خوردیم