تاریخ انتشار: 1396/06/05 09:55
کد خبر: 186489

تمام اشتباهات استراتژیک منصوریان

تمام اشتباهات استراتژیک منصوریان

یک: تغییرات مداوم ترکیب و سیستم؛ یک بار برای همیشه منصوریان باید تکلیفش را با این معضل حل کند. ثبات مهمترین عامل نتیجه گیری تیمها در دنیای فوتبال است .تغییرات پی در پی هماهنگی و ریتم تیمی را از بین می برد.

دو: کادرفنی ضعیف؛ تقریبا همه قبول دارند دستیاران علیرضا منصوریان در حد نیمکت استقلال نیستند، محمد خرمگاه و علی چینی حتی اگر نقشی در نتایج استقلال نداشته باشند هم در ناکامی این تیم سهیم اند. اگرچه اعتقاد دارم منصوریان خیلی از انها استفاده نمی کند و بیشتر مشاوره های منصوریان با نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا انجام می شود. اما حضور چینی و خرمگاه در کادرفنی استقلال پیاده روی روی اعصاب ملت است .

سه: مصاحبه های دردسرساز ؛ مصاحبه های منصوریان در کنفرانس ها هر دفعه واژه جدیدی را به فوتبال ما اضافه می کند. منصوریان برای موفقیت باید در مصاحبه هایش تجدیدنظر کند. گاهی وقتها سکوت بیشتر به او کمک می کند.

چهار: عدم ارامش روی نیمکت؛ حرکات منصوریان در لب خط و صحبت مداوم با بازیکنان بیشتر تاثیر معکوس روی عملکرد فنی استقلال داشته تا تاثیرمثبت . منصوریان اگر ارامش خود را روی نیمکت حفظ کند قطعا اثر بهتری دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qngyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیئت مدیره استقلال مصمم به تغییر کادر فنی؛ منصوریان می رود یا خرمگاه و چینی؟