تاریخ انتشار: 1396/06/05 18:32
کد خبر: 186420

خرید میلیاردی منصوریان بیشتر دردسر داشته است تا منفعت!

بحران گل نزدن استقلال در این فصل، منصوریان را وادار به تغییرات پیاپی در خط هافبک و حمله تیمش کرده اما یک نفر، در همه بازی‌ها ثابت بوده است.
خرید میلیاردی منصوریان بیشتر دردسر داشته است تا منفعت!

تغییرات پرتعداد در ترکیب استقلال، یکی از انتقادات ثابتی است که این فصل به منصوریان وارد می‌شود. استقلال در ۵ هفته ابتدایی، آمار گلزنی ضعیفی داشته و هر هفته، منصوریان برای حل این مشکل ترکیب تیمش را تغییر داده است. رحمتی، منتظری، حسینی، غفوری، زکی‌پور و چشمی، بازیکنان دفاعی استقلال بجز زمان مصدومیت و محرومیت بازیکنان ثابت منصوریان هستند اما مهره‌های هجومی او، هر هفته تغییر می‌کنند. همگی، بجز داریوش شجاعیان که غیر قابل جابجایی به نظر می‌رسد.

شجاعیان که این فصل به عنوان گرانترین انتقال رسمی تاریخ لیگ به استقلال پیوست، هنوز نتوانسته نمایش قابل قبولی در این تیم داشته باشد. او گلی برای آبی‌ها نزده و تنها پاس گل او هم پاسی در میانه میدان به جپاروف بود که با شوت از راه دور تبدیل به گل شد. گرفتن فقط یک نمره بهتر از ۳ در این بازی‌ها، نشان می‌دهد او نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما منصوریان همچنان به او، بیشتر از جپاروف، جباری، بیت سعید و دیگر هافبک‌های تیمش اعتماد دارد.

نیمکت نشین کردن شجاعیان، شکستی برای گرانقیمت‌ترین خرید فوتبال ایران خواهد بود و شاید به همین دلیل، منصوریان حاضر نیست تحت هیچ شرایطی او را روی نیمکت بگذارد و حاشیه جدیدی به اردوی تیمش اضافه کند. فعلا خرید شجاعیان بیشتر از سود، برای استقلالی‌ها دردسر داشته است. دردسر ستاره‌ای که خوب بازی نمی‌کند و بخاطر برچسب ۲،۳ میلیاردی، نیمکت نشین کردن او هم هنوز خط قرمز سرمربی تیم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wan75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعیان هنوز فرصت برای عبور از کابوس تلخ این پنج هفته را دارد