تاریخ انتشار: 1396/06/07 14:51
کد خبر: 186065

لطف تیم ملی به ستاره های پرسپولیس

لطف تیم ملی به ستاره های پرسپولیس

ماجرای برگزاری بازی پرسپولیس و گسترش‌فولاد در هفته پنجم هم برای خودش به یک داستان پیچیده تبدیل شده است. در حالی که تمامی مسابقات این هفته به انجام رسیده، دیدار سرخپوشان با تیم تبریزی به روز 16شهریور موکول شده است. پیش از این قرار بود بازی مورد اشاره در تاریخ سوم شهریور برگزار شود، اما تداخل آن با اردوی تیم ملی و نیز نزدیکی‌اش به بازی رفت با الاهلی عربستان باعث تعویق آن شد. حالا اما مشکل اینجاست که تاریخ جدید هم دردی از سرخ‌ها دوا نمی‌کند؛ چه اینکه 5بازیکن پرسپولیس تا 14شهریور و رقابت با سوریه در اردوی تیم ملی حاضر خواهند بود، سپس این تیم باید روز 16شهریور یعنی فقط 48ساعت بعد به مصاف گسترش‌فولاد برود و البته 5روز بعدتر یعنی 21شهریور نیز بازی برگشت با الاهلی عربستان را برگزار کند؛ برنامه فشرده‌ای که باعث اعتراض و نگرانی پرسپولیسی‌ها شده است.

نکته تامل‌برانگیز در مورد برنامه بازی پرسپولیس و گسترش‌فولاد این است که طبق ادعای سازمان لیگ تاریخ این دیدار با سرمربی سرخپوشان هماهنگ شده و به تایید برانکو رسیده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد مربی کروات قصد دارد از بازی با گسترش، به عنوان فرصتی برای میدان دادن به برخی از بازیکنان ذخیره تیمش استفاده کند. با توجه به حضور وحید امیری و مهدی طارمی در اردوی تیم ملی و با توجه به اینکه این دو بازیکن به احتمال زیاد در مصاف با سوریه هم به میدان خواهند رفت، ظاهرا برانکو قصد دارد در بازی با گسترش فولاد از سیامک نعمتی و گادوین منشا به جای این دو نفر استفاده کند. سیامک وینگر چپ است و دقیقا در پست امیری بازی می‌کند. او در این فصل در مقاطع کوتاهی که به میدان رفته عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و خیلی جدی به دنبال موقعیتی بهتر برای خودنمایی است؛ فرصتی که شاید در بازی با گسترش به او داده شود. همچنین با توجه به عملکرد موفقیت‌آمیز زوج منشا و علیپور در نیم ساعت پایانی بازی با الاهلی عربستان، احتمالا در تبریز هم همین دو نفر بازی را آغاز می‌کنند و طارمی نیمکت‌نشین خواهد شد. در درون دروازه البته برای بیرانوند فرقی نمی‌کند که ظرف سه روز دو بازی انجام بدهد، اما در قلب خط دفاعی اگر جلال حسینی برابر سوریه به میدان برود، در دیدار با گسترش استراحت خواهد کرد تا بار دیگر زوج انصاری و خلیل‌زاده بازی را آغاز کنند.

شاید با توجه به تاریخ برگزاری بازی پرسپولیس و گسترش‌فولاد و نزدیکی این دیدار به مسابقه ایران و سوریه، بازی تبریز می‌توانست فرصت خوبی برای بشار رسن باشد تا او هم در کنار برخی بازیکنان ذخیره در ترکیب اصلی به میدان برود، اما نکته اینجاست که خود رسن هم در حال حاضر در ترکیب تیم ملی عراق حضور دارد. عراق روز 14شهریور یعنی دو روز پیش از بازی پرسپولیس و گسترش‌فولاد باید به مصاف امارات برود و بعید است رسن برای بازی گسترش‌فولاد جایی در برنامه‌های برانکو داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qng6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو به دنبال یک راهکار برای خروج از چالش دردسرساز