تاریخ انتشار: 1396/06/07 15:06
کد خبر: 186064

آمار عجیب نظرسنجی سایت باشگاه استقلال: آرزوی ناکامی برای استقلال

سایت رسمی باشگاه استقلال معمولا پیش از مسابقات رسمی این تیم در لیگ برتر، یک نظرسنجی در مورد پیش‌بینی نتیجه مسابقه برگزار می‌کند. غالبا هم رسم بر این است که استقلالی‌ها با حضور در این نظرسنجی، به پیروزی تیم محبوب‌شان رأی می‌دهند. با این وجود به نظر می‌رسد نتایج ضعیف کسب شده توسط آبی‌پوشان در لیگ هفدهم، حتی تیفوسی‌ترین هواداران استقلال را هم که کاربر سایت رسمی این باشگاه هستند به ستوه آورده و باعث شده آنها آمار عجیبی را در بخش نظرسنجی به ثبت برسانند.

در حال حاضر نظرسنجی سایت استقلال در مورد نتیجه بازی هفته بعد این تیم با پارس‌جنوبی است. در همین راستا ظهر دیروز که به سایت سر زدیم، متوجه شدیم بیش از 43 درصد از کاربران این پایگاه اینترنتی به پیروزی پارس‌جنوبی‌جم در مسابقه هفته ششم رأی داده‌اند، بیش از 6درصد هم نتیجه مساوی را پیش‌بینی کرده‌اند و البته نسبت کسانی که به برد استقلال رأی داده‌اند، کمی بیش از 50درصد است. احتمالا این حجم از ناامیدی در سال‌های اخیر در استقلال سابقه نداشته است. به نظر می‌رسد هواداران استقلال با این مدل رأی دادن تلاش کرده‌اند به نوعی صدای اعتراض‌شان را به مدیران باشگاه برسانند. شاید هم با توجه به اینکه اولتیماتوم منصوریان در بازی با پارس‌جنوبی به پایان می‌رسد، نیمی از هواداران این تیم آرزو کرده‌اند با ناکامی در این دیدار تکلیف کادرفنی فعلی یکسره شود.

البته ممکن است گفته شود هواداران پرسپولیس با حضور در سایت استقلال به باخت این تیم رأی داده‌اند، درحالی که معمولا چنین نیست و مخاطبان سایت‌های رسمی دو باشگاه را هواداران آنها تشکیل می‌دهند. به همین دلیل هم ابتدای فصل در همه نظرسنجی‌های سایت استقلال، گزینه پیروزی این تیم اکثر قریب به اتفاق آرا را به دست می‌آورد.

ssUntitled


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnero

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استعفای پاشازاده به خاطر استقلال؟