تاریخ انتشار: 1396/06/07 21:00
کد خبر: 186004

سلاح اصلی کی روش در بازی با کره ستاره پرسپولیس است! (عکس)

یک سایت کره‌ای به ویژگی های مهدی طارمی و سون یونگ مین اشاره کرد و بازی پنج‌شنبه را نبرد این دو مهاجم توصیف کرد.
سلاح اصلی کی روش در بازی با کره ستاره پرسپولیس است! (عکس)

تیم ملی فوتبال کره جنوبی و ایران باید پنج‌شنبه در دیدار ماقبل پایانی خودشان در انتخابی جام جهانی در ورزشگاه سئول به مصاف هم بروند.

به نوشته سایت news.kmib، رسانه‌های کره‌ای در روزهای گذشته سعی در حدس زدن ترکیب تیم ملی ایران داشتند. این بار سایت کره‌ای از مهدی طارمی به عنوان سلاح اصلی تیم کی‌روش یاد کرد و نوشت: سرنوشت مسابقه را دو مهاجم تیم می‌توانند مشخص کنند؛ سون یونگ مین از کره جنوبی و مهدی طارمی از ایران دو بازیکنی هستند که می‌توانند سرنوشت مسابقه را تعیین کنند. این دو بازیکن شباهت‌های زیادی با هم دارند. هر دو بازیکن در جولای 1992 به دنیا آمدند و هر دو در پست مهاجم هستند. نکته جالب این است که هر دو بازیکن 180 سانتی‌متر قد دارند.

مهدی طارمی در بازی‌های گذشته تیم ملی ایران توانسته به خوبی گلزنی کند و گل‌های حساس او کمک شایانی به صعود ایران به جام جهانی کرده است. با توجه به غیبت سردار آزمون به دلیل محرومیت، اکنون وظیفه طارمی به عنوان مهاجم تیم ملی ایران سنگین‌تر از قبل هم شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: سون یونگ مین فصل گذشته 21 بار برای تیمش گلزنی کرد تا یکی از بهترین گلزنان فوتبال آسیا در سطح اروپا باشد. در واقع او رکورد ستاره سابق تیم ملی کره یعنی چا بوم کئون را شکست که 19 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود. با این حال این مهاجم کره‌ای در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی نداشته و در شش مسابقه تنها یک گل به ثمر رسانده است.

طارمی برای تیم باشگاهی خود یعنی پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشته و دو دوره پیاپی عنوان آقای گلی لیگ ایران را به خود اختصاص داده و به عنوان بهترین بازیکن لیگ ایران انتخاب شده و کفش طلای فوتبال ایران را نیز به خود اختصاص داده است. طارمی شم بالای گلزنی دارد و وقتی در محوطه جریمه صاحب توپ شود برای تیم حریف بسیار خطرناک خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39r8j7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقاجانیان: هواداران سنگ تمام گذاشتند/ مصدومیت جهانبخش جدی نیست