تاریخ انتشار: 1396/06/07 23:00
کد خبر: 185980

پرسپولیسی‌ها به سبک رئال زیدان، از ستاره‌هایشان در زمین استفاده می‌کنند

پرسپولیس در روزهای موفقیت این فصل، بیشتر از همیشه شبیه یک تیم بزرگ شده است.
پرسپولیسی‌ها به سبک رئال زیدان، از ستاره‌هایشان در زمین استفاده می‌کنند

 پرسپولیس علاوه بر نتیجه‌گیری، در بعضی دیگر از زمینه‌ها هم توانسته خصوصیاتی در سطح یک تیم بزرگ داشته باشد. آن‌ها قرارداد بیشتر بازیکنان و مربیان‌شان را قبل از پایان فصل قبل تمدید کرده‌اند و حالا، برای کمک به پیشرفت و حفظ بازیکنان جوان‌شان آن‌ها را به تیم‌های کوچکتر قرض می‌دهند.

پیش از این، حضور قرضی بازیکنان پرسپولیس و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری در تیم‌های دیگر، به خدمت سربازی و باشگاه‌های نظامی خلاصه می‌شد. این فصل، پرسپولیس تغییر رویه داده و جوان‌هایش را به دیگر تیم‌های لیگ برتری قرض می‌دهد تا به پیشرفت آن‌ها کمک کند.

رضا کرملاچعب، ستاره تیم جوانان که جایی در تیم اصلی پرسپولیس پیدا نکرد به استقلال خوزستان رفته و در این تیم شرایط نسبتا خوبی دارد. حامد آقایی در نفت تهران قرضی بازی می‌کند و شهاب زاهدی که فصل پیش هم قرض داده شده بود، این فصل لیگ ایسلند رفته است.

پرسپولیسی‌ها به سبک رئال زیدان، از ستاره‌هایشان در زمین استفاده می‌کنند و جوان‌های با استعدادشان را هم به دیگر تیم‌ها قرض می‌دهند. بازیکنانی که شاید، یک روز آن‌ها هم جایی در ترکیب تیم برانکو پیدا کنند و بدون هزینه به این تیم برگردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqdla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با زوج پر حاشیه پرسپولیس چه باید کرد؟

مدافع عراقی جدیدترین گزینه برانکو
خط دفاع پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد