تاریخ انتشار: 1396/06/08 11:10
کد خبر: 185930

پرسپولیس با وجود بدهکاری به مانوئل ژوزه و دیگر بازیکنان چطور می‌تواند بازیکن جذب کند؟

سرمربی نفت تهران از شرایط موجود ناراضی است و به نظر او قانون باید برای همه یکسان اجرا شود.
پرسپولیس با وجود بدهکاری  به مانوئل ژوزه و دیگر بازیکنان چطور می‌تواند بازیکن جذب کند؟

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار، درخصوص جذب بازیکن خارجی در تعطیلات لیگ برتر گفت: مطمئنا دنبال جذب بازیکن هستیم و در این‌باره برنامه‌ای را هم به باشگاه داده‌ام که در صورت همکاری ما به خریدهای خوبی می رسیم.

سرمربی نفت تهران درباره اینکه باشگاه نفت به آلویس نانگ بدهکار است و همین موجب می‌شود آنها از جذب بازیکن خارجی محروم باشند، گفت:‌ مگر پرسپولیس به مانوئل ژوزه و دیگر بازیکنان بدهکار نیست؟ چطور آنها می‌توانند بازیکن جذب کنند ما نمی‌توانیم. مگر همچین چیزی وجود دارد که یک قانون برای عده خاصی باشد؟ اگر قرار است محرومیت وجود داشته باشد هیچ تیمی نباید بازیکن جذب کند. بدهکاری باشگاه به نانگ 40 یا 50 هزار دلار است، چه ربطی به 8،9 میلیارد بدهی دیگران دارد که به بازیکنان و سرمربی‌ها بدهکار هستند. قانون باید برای همه یکسان باشد.

درخشان درباره رویارویی با پرسپولیس در مرجله سوم جام حذفی اظهار داشت: ما در شرایطی باید برابر آنها قرار بگیریم که از آمادگی خوبی بهره می‌برند و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. شرایط ما به نوعی است که در سه روز تیم را تشکیل دادیم و 5 هفته هم پیش رفتیم. جای تقدیر از ما وجود دارد که با این شرایط اینگونه نتیجه گرفتیم. نه مثل بقیه تیم‌ها دو ماه بدنسازی داشتیم و آمادگی خرید بازیکن از اول فصل را داشتیم. تا به اینجا هم که آماده ایم شاهکار بوده است.10 درصد به بازیکنان پرداخت شده و کادر فنی هنوز مبلغی را دریافت نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bj9oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زمان نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و نفت مشخص شد